پسر هندی که با لمس کردن لامپ آن را روشن میکند + عکس
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
ابوطاهر 9 ساله توانایی غیرعادی دارد. به گفته او، پوست او منبع برق است و اگر لامپ را بردارد، روشن می شود. ابو این کار را بارها در مقابل دوستان، والدین و روزنامه نگاران خود انجام داده است و به نظر می رسد که او واقعاً کودکی با قدرت های فوق العاده است. ابو در آلاپوزا، کرالا، هند زندگی می کند. همچنین گزارش شده است که در برابر شوک الکتریکی بسیار مقاوم است و می تواند برق را در بدن خود ذخیره کند. اما این پسر هرگز توسط پزشکان معاینه نشد، بنابراین نمی توان گفت که موضوع چیست.
در شهر خود، این پسر به یک شهرت واقعی محلی رسیده است، روزنامه نگاران با او مصاحبه می کنند و او بارها نشان می دهد که چگونه هر لامپ روشن می شود، به محض اینکه انگشت خود را به پایه فشار می دهد.
به گفته ابو، همه چیز به طور تصادفی شروع شد. یک روز پدرش که برقکار است، چراغی را به خانه آورد و از پسر خواست که آن را روی قفسه بگذارد. وقتی کودک چراغ را در دست گرفت، با نوری روشن روشن شد.
سپس ابو و والدینش آزمایش هایی انجام دادند و متوجه شدند که چراغ ها فقط زمانی روشن می شوند که پسر آن را با دست بگیرد یا با پاهایش لمس کند. اگر پایه لامپ را مثلاً به پوست شکم یا پشت ابو لمس کنید، لامپ روشن نمی شود. بنابراین، برق از اندام ها عبور می کند. نحوه عملکرد این پدیده غیرعادی هنوز مشخص نشده است، اما پدر ابو مطمئن است که پسرش از موهبت الهی برخوردار است.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.