قوانین کلی فعالیت در انجمن
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
قالب گراف دات آی آر یک انجمن تخصصی و تفریحی است که هدف اصلی آن ایجاد فضای علمی ، تخصصی و افزایش علم و آگاهی کاربران ایرانی میباشد .

کلیه موضوعات بصورت طبقه بندی شده ارایه شده و همه کاربران میتوانند با توجه به قوانین به بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مطرح شده بپردازند.
عضویت در این انجمن برای همه افراد بصورت رایگان امکان پذیر است .
شما با عضویت در این سایت پایند به رعایت قوانینی هستید که در پست های بعدی این تاپیک تعیین میشوند.

پیش از خواندن قوانین بهتر است بدانید قالب گراف دات آی آر از موارد زیر رفع مسئولیت میکند.

1- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.
2- براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.
3- مديران و همكاران دسترسي هاي لازم براي ويرايش و پاك كردن تاپيك ها و پست ها و محدود كردن كاربران خاطي را دارند و براي فعاليت هاي مديريتي ملزم به جواب پس دادن به كاربران نيستد !
4- مسئوليت مطالب ارسال شده توسط کاربران و حتی مدیران و همکاران سایت به عهده خود ايشان مي باشد و به هيچ وجه نظر و يا مطلب صاحبان سايت نمي باشد. این یک امر بدیهی بوده و ماهیت سایت های گفتگو این طور اقتضا میکند.
5- مدیران سایت به هیچ وجه در مسائل و دعوا های کاربران دخالت نخواهند کرد و اختلافات کاربران به خودشان مربوط است و باید بیرون از محیط انجمن به دعوای خودشان رسیدگی کنند و از آوردن دعوا به تاپیک ها و پست ها به شدت پرهیز کنند در غیر این صورت به آنها اخطار داده خواهد شد و در تکرار این کار با آنها برخورد خواهد شد.
6. ازآنجا که تنظیم کننده قانون خود مدیر سایت قالب گراف می باشد، وی از هر گونه قانونی مبراست و میتواند قوانین را در صورت صلاح دید عوض کند
پاسخ ها

1 - قوانین کلی فعالیت در انجمن قالب گراف :
1.1 منع فعالیت تبلیغاتی : هر گونه فعالیت تبلیغاتی در این انجمن بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد
1.2 منع فعالیت سیاسی : هر گونه فعالیت سیاسی بر خلاف قوانین بوده و با کاربر خاطی سریعا برخورد خواهد شد.
1.3 استفاده از زبان فارسی نه سایر زبان ها: زبان اصلی این انجمن فارسی است ، لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان پینگلیش(نوشتن کلمات فارسی با حروف انگلیسی) استفاده نکنید .
1.4 قالب گراف با دیگر (سایت های مرجع کد و گرافیک و قالب) هیچ کدورتی ندارد بنابراین چنانچه مشاهده شود کاربری بر ضد دیگر مراجع سخن میگوید کاربر مربوطه بار اول اخطار دریافت میکند و بار دوم به صورت کامل اخراج میگردد .
1.5 کپی برداری از دیگر مراجع ایرانی (کد و گرافیک و قالب) حتی با ذکر منبع نیز ممنوع میباشد و تاپیک های از این قبیل سریعا حذف خواهند شد و در صورت تکرار کاربر اخطار دریافت خواهد کرد .
1.6 کپی برداری از مطالب انجمن صحیح نیست چون ممکن است شخص گرد آورنده زحمت زیادی برای آن کشیده باشد و یادآور میشویم که مطالب این انجمن فقط برای استفاده شما هستند و نه کپی و درج در سایت ها و انجمن های خود و دیگران.
1.7 ارتقاء درجات کاربری نسبت به فعالیت مفید ، مستمر و اختصاصی شما توسط مدیران و مدیریت کل در بخش مدیران تصمیم گیری میشود و هرگونه درخواست ارتقاء درجه از طرف کاربر بدون پاسخ میماند ، لذا کاربران نباید درخواست ارتقاء داشته باشند و اینکار توسط مدیران تصمیم گیری خواهد شد .

تشکر شده:

37 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / alihejazy / aovana / imd / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / ehsan / kourosh_3 / reactor / pendar / terminator / emperator / aryan / virus / mahan79 / mr-babak / sezar / 78nbm78 / metti / shayan-d / darkcreed / fanta / mattin / web-des / mahdio77 / whatyouknow / karim / mrarsh / download-98 / dl-gb / azin / yousofata1380 / mobin2000 / virtualnumber /

2 - قوانین امضا و آواتار
2.1 از قرار دادن امضای غیر متعارف خودداری کنید در غیر این صورت امضای شما پاک خواهد شد و در موارد تکرار این عمل توسط کاربر، دسترسی وی به امضا قطع خواهد شد. تشخیص غیر قانونی بود یک امضا بر عهده مدیران است . امضا باید حداکثر دارای 2 بنر باشد و حجم آن بنر نباید بیش از 200 کیلوبایت باشد
2.2 طول یا ارتفاع امضا شما باید کم تر از 500 پیکسل باشد
2.3 لینک بنر ها و ... رو همراه با http:// قرار بدید چون در غیر این صورت لینک شما به صفحه اول انجمن انتقال داده میشه
2.4 استفاده از تصاویر غیر اخلاقی در امضا و آواتار ممنوع میباشد و برخوردی شدید با کاربر خاطی میگردد .
2.5 استفاده از متون غیر اخلاقی و سیاسی در امضا برخوردی جدی در پیش دارد .
2.5 فروش محصولات غیر مجاز از قبیل : فیلم ، سریال ، ابزار عبور از فیلترینگ و ... در امضا ممنوع میباشد .

2.6 گذاشتن متن یا عکس هایی که در رابطه با انتقاد از دیگران یا انجمن باشه در امضا ممنوع است.
2.7 توهین به فرد یا گروه خاصی در امضا ممنوع می باشد.

2.8 ریپ آواتار و کپی برداری از آواتار های اختصاصی کاربران استفاده کننده از انجمن بدون رضایت صاحب اثر 2 اخطار دائمی دارد. ( ریپ و تکثیر لایه باز ان 6 اخطار دائمی دارد )

تشکر شده:

39 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / alihejazy / aovana / imd / red / golabi / tshant / hosein / hamidreza / farahani88 / karim / ehsan / dooroftade / saeid-virus / kourosh_3 / mohammad-sadegh / reactor / pendar / terminator / alimd6 / sezar / emperator / virus / mahan79 / 78nbm78 / metti / shayan-d / fanta / mattin / web-des / mahdio77 / sangila / whatyouknow / mrarsh / download-98 / azin / yousofata1380 / mobin2000 / virtualnumber /

3 - قوانین ایجاد پست
3.1 قبل از ارسال تاپیک چنانچه سوال و مشکلی دارید در انجمن جست و جو کنید چنانچه قبلا سوالتان مطرح نشده بود سپس اقدام به زدن تاپیک کنید .
3.2 در تاپیک ها و پست هایتان از به کار بردن جملات رکیک و توهین به فرد یا گروه خاصی خودداری کنید ، این اقدام موجب اخراج دائمی میگردد .
3.3 تاپیک هایتان را در بخش مربوط به خود ارسال کنید .
3.4 از ارسال پست هایی خارج از موضوع تاپیک جدا خودداری کنید .
3.5 از ارسال هرگونه مباحث سیاسی و مخالف با شئونات اسلامی و میهن عزیزمان ایران شدیدا خودداری کنید اینگونه تاپیک ها بلافاصله حذف شده و شخص استارتر تاپیک بن دائم میشود .
3.6 بالا آوردن ( up ) تاپیک ها قبل از 48 ساعت ممنوع میباشد و موجب قفل/حذف تاپیک میگردد .
3.7 بالا آوردن ( up ) تاپیک هایی از قبیل معرفی هاستینگ ، طراحی و نمونه کار ها ، نام سایت ، و مواردی که مربوط به بازارچه و بحث آزاد میباشد ممنوع و موجب قفل/حذف تاپیک می گردد.
3.8 تنها مدیران و معاونان و پلیسان مدیریت حق گوشزد کردن قوانین را در تاپیکهای مختلف دارند و دیگر کاربران نباید در اینباره دخالتی داشته باشند .
3.9 ارسال تاپیک و پست به منظور جذب اسپانسر ، مدیر ، کاربر و ... ممنوع میباشد و تاپیکهای مربوطه سریعا ، بدون اخطار قبلی حذف خواهند شد ، همچنین کاربرانی که به این منظور اقدام به ارسال پیغام شخصی نمایند به مدت یک هفته دسترسیشان قطع خواهد شد و موجب حذف امضای دائمی آنان خواهد شد .
3.10 نام بردن از دیگر مراجع(کد/گرافیک/قالب) چه به صورت تعریف و چه به صورت توهین ممنوع میباشد ، ذکر نام دیگر مراجع به صورت مستقیم فقط و فقط در موراد خاص و ضروری بلامانع میباشد ، پست های ناقض این قانون ویرایش/حذف خواهند شد .
3.11 چنانچه مشاهده شود فردی اقدام به تهمت کرده و دلیل و مدرکی برای اثبات تهمت ندارد ، به صورت دائمی اخراج خواهد شد .
3.12 ارسال پست ها و تاپیک های مربوط به تبادل لینک، بنر و... ممنوع میباشد و پست/تاپیک مربوطه حذف خواهد شد .
3.13 برای تاپیک ها عنوان مناسب انتخاب کنید. عنوان هایی که شامل کلماتی چون " فوری " ، " کــمک " و... باشند، و یا استفاده از کرکتر هایی برای بهتر نشان دادن عنوان تاپیک و جلب توجه، مثل: " >>>> کمــــــــــک کمک کنید " عنوان ویرایش شده و در صورت تکرار کاربر خاطی مسدود شده/اخطار دریافت خواهد کرد.
3.14 در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.
3.15 لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين موضوع جداگانه مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک موضوع خودداري فرماييد .
3.16 .از نوشتن يك سوال در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. طبق قانون انجمن مناسب و مرتبط به سوال خود را انتخاب كنيد و فقط در آن انجمن سوال خود را ارسال كنيد.(این کار تکرار نویسی محسوب میشود و اسپم شناخته شده و به کاربر خاطی اخطار داده میشود.
3.17 هرگونه تاپیک بصورت خرید و فروش یا به اشتراک گذاری کالاهای فیزیکی بر خلاف قوانین میباشد .(فقط فروش سایت،وبلاگ وقالب،دامنه،اسکریپت،افزونه مجاز است)
3.18 هر کسی برای انجام کاری تایپیک می زنه، قول انجام کاری رو میده، باید اون کار رو انجام بده، در غیر اینصورت اخطار میگیره. مثلا کسی تایپیک میزنه که هر کسی می خواد براش چت روم حرفه ای درست می کنم، اگر کاربران درخواست بدن و اون شخص جواب درخواست ها رو نده، اخطار دریافت می کنه.
3.19 هر گونه زدن تاپیک جامع بر عهده مدیریت بوده و کاربران سایت در صورت پیشنهاد برای زدن تاپیک جامع می بایست با مدیریت سایت هماهنگ کنند
1 /3 قوانین ایجاد تاپیک کد و قالب
3.1.1 .مترجمان و طراحان عزیر برای دمو از صفحه اصلی سایت یا وبلاگ خود استفاده نکنید(دمو باید در صفحه جداگانه باشد)در غیر این صورت لینک حذف میشود.
3.1.2 اگر می خواهید کد قالب ترجمه یا طراحی شده یا کدهای جاوا قرار بدید باید خود کدها رو در انجمن بذارید و هم لینک دانلود قالب یا کد رو قرار بدید. همچنین باید دمو هم بذارید که دمو باید یه صفحه جانبی سایتتان یا عکس باشد. پس نباید برای دمو یا دریافت قالب به صفحه اصلی یا پست های سایتتون لینک بدید.
3.1.3 از این به بعد باید کدهای قالب، جاوا و ... رو مستقیم در انجمن قرار بدید و لینک دانلود نیز گذاشته شود، هم خود کدها (تا اگر لینک به هر دلیلی خراب شد کدها موجود باشند) و هم لینک دانلود (برای کسانی که با موبایل وارد انجمن می شوند).

تشکر شده:

33 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / aovana / imd / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / ehsan / saeid-virus / kourosh_3 / reactor / terminator / emperator / warrior / 78nbm78 / sezar / metti / shayan-d / darkcreed / fanta / mattin / reza-seven / web-des / mahdio77 / whatyouknow / mrarsh / download-98 / azin / yousofata1380 / ahmadreza9001 / mobin2000 / virtualnumber /


4 - قوانین مشترک تاپیک و پست (مشارکت در انجمن)
4.1 در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد.
4.2 در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک ( يا سوال ) شود خودداري فرماييد. در صورتي که بحث خاصي داريد مي توانيد براي خودتان يک تاپيک عمومي باز کنيد.(این کار اسپم شناخته شده وبه کاربر خاطی اخطار داده میشود)
4.3 هر گونه فعالیت (ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!
4.4 هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
4.5 ما با افراد متخلف و spammer برخورد خواهیم کرد و خواهان حضور این قبیل افراد در بین خود نیستیم !تیم GhalebGraph خوشحال خواهد شد تا هر روز بر عضو های دائمی و فعالش افزوده شود و برای کاربرانی که با هدف اشتراک گذاری علم و دانش در سطح وب فعالیت می کنند ، ارزش و اعتبار قائل می شود
4.6 از پرداختن به مسايل حاشيه اي فروم و دخالت در نحوه مديريت جدا خودداري كنيد
4.7 تا اطلاع ثانوی بحث در مورد ف ی ل ت ر ی ن گ ، ف ی ل ت ر ش ک ن ـ پ ر و ک س ی در كليه انجمن ها ممنوع ميباشد
4.8 هر گونه پست و تاپيك تبليغاتي غير مجاز بوده وبا کاربر خاطی برخورد خواهد شد
4.9 ارجاع دادن کاربران به سایر انجمن ها ، وبلاگ های و دیگر سایت ها برای جواب دادن به سوالات آنها بر خلاف قوانین بوده و بنا به تشخیص مدیریت برخورد خواهد شد
4.10 در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینگ گزارش اطلاع دهید
4.11 برای معرفی سایت های درامدزایی یا هر سایت دیگری باید لینک صفحه اصلی رو بدید نه لینک زیرمجموعه گیری خودتون رو. هرکسی خواست زیرمجموعه فردی بشه که سایت رو معرفی کرده با پیام خصوصی لینک عضویت رو ازش بگیره.

تشکر شده:

31 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: aovana / xeneral / imd / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / ehsan / saeid-virus / kourosh_3 / reactor / terminator / zex / emperator / sezar / 78nbm78 / metti / shayan-d / virus / mattin / web-des / mahdio77 / whatyouknow / shikfilm / mrarsh / download-98 / azin / yousofata1380 / mobin2000 / virtualnumber /

5- قوانین نام کاربری
5.1 تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.
5.2 هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد!

5.3 نام کاربری نمیتواند مشتقی از اسم دامنه یعنی به صورت های فرضی yoursite.ir و yoursite_ir و yoursite-ir و... باشد

تشکر شده:

31 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / aovana / ehsan / karim / saeid-virus / kourosh_3 / reactor / terminator / zex / emperator / aryan / sezar / 78nbm78 / metti / shayan-d / virus / mattin / web-des / mahdio77 / whatyouknow / mrarsh / download-98 / azin / yousofata1380 / mobin2000 / virtualnumber /

6 - قوانین خرید و فروش ( بازارچه کاربران)
6.1 در بخش بازارچه فقط فقط فروش سایت،وبلاگ وقالب،دامنه،اسکریپت،افزونه مجاز است مجاز هست !!
6.2 ایجاد تاپیک های مزایده و تبلیغ آدرس یاب و از این قبیل مسائل که هیچ ربطی به انجمن نداره جدا پرهیز کنید !
6.3 خرید و فروش وبسایتهای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایت ساماندهی از جمله : سایت فیلم ، موزیک ، فروش محصولات عبور از فیلترینگ و ... در قالب گراف ممنوع میباشد و در صورت مشاهده بلافاصله حذف خواهد شد .
6.4 تمامی مراحل خرید و فروش باید در پیغام شخصی دنبال شوند و انجام معاملات در تاپیک ممنوع میباشد .
6.5 به وجود آمدن هرگونه مشکلی در خرید و فروش مربوط به خریدار و فروشنده میباشد و قالب گراف هیچگونه مسئولیتی در قبال پیش آمد های احتمالی نمیپذیرد ، بدیهیست به شکایت های اینگونه موارد پاسخی داده نخواهد شد .
6.6 تاپیک دیگران به شما تعلق ندارد بنابراین چنانچه قصد خرید یا فروش دارید تاپیک جداگانه ایجاد کنید .

در هنگام فروش توجه به این نکات ضروری است
1.متون و آدرس های لینک دار نذارید
۲. آدرس ها رو بدون http://www بذارید
۳. اگه آدرسی دارید که کپی کردید اون رو از طریق گذاشتن کد بذارید.

تشکر شده:

28 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / aovana / ehsan / saeid-virus / kourosh_3 / karim / reactor / terminator / zex / sezar / 78nbm78 / metti / shayan-d / virus / mattin / web-des / mahdio77 / whatyouknow / mrarsh / download-98 / azin / mobin2000 / virtualnumber /


7 - قوانین درخواست های گرافیکی
7.1 سفارش درخواست هایی گرافیکی فقط در تاپیک های جامع باید صورت گیرد و در صورت زدن تاپیک مجزا تاپیک مربوطه حذف/ قفل میشود.
7.2 در طراحی های رایگان PSD ( فایل لایه باز ) طرح به درخواست دهنده داده نمیشود و این امر بستگی به طراح دارد .
7.3 در درخواست های گرافیکی حتما تمامی مشخصات از قبیل : سایز ، رنگبندی ، متون مورد نظر و ... باید ذکر گردند در غیر اینصورت به درخواست رسیدگی نخواهد شد .
7.4 طراحی بنر ، هدر ، لوگو ، درجات کاربری و ... برای هر فرد فقط 2 قابل انجام میباشد و در صورت درخواست مجدد به درخواست رسیدگی نخواهد شد .
7.5 در صورتی که مشاهده شود کاربری به دلیل سخت گیری به طرح ها موجب اذیت گرافیست ها میگردد پست درخواستی وی حذف میگردد ، چنانچه سلیقه سخت گیری دارید میتوانید برای طرح خود هزینه کرده و از وب سایت های طراحی گرافیک طرح مورد نظر خود را سفارش دهید ، حجم درخواست ها در قالب گراف بالاست و گرافیست ها نمیتوانند تمام انرژی خود را روی یک تاپیک خاص قرار دهند .
7.6 هنگام ایجاد سفارش اسمی از یوزر یا گرافیستی خاصی نبرده و درخواست طراحی را به فرد خاصی محول نکنید ، در غیر اینصورت متن پست شما ویرایش خواهد شد و در صورت تکرار ، اخطار دریافت خواهید کرد .
7.7 حد اکثر تعداد درجات کاربری درخواستی 10 عدد میباشد و گرافیست های قالب گراف هیچگونه تعهد و وظیفه ای نسبت به طراحی بیش از 10 درجه کاربری در یک پک ندارند و انجام اینکار بستگی به شخص گرافیست دارد ، درخواست دهندگان موظف هستند این نکته را رعایت کنند .

تشکر شده:

31 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / aovana / ehsan / saeid-virus / kourosh_3 / karim / reactor / terminator / zex / emperator / aryan / sezar / 78nbm78 / metti / shayan-d / virus / mattin / web-des / mahdio77 / whatyouknow / mrarsh / download-98 / azin / ahmadreza9001 / mobin2000 / yousofata1380 /


8- سایر قوانین دسته بندی نشده!
8.1 در صورتي كه تشخيص داده شود فعاليت هاي يك كاربر بر خلاف قوانين يا مصالح انجمن بوده و هدف هاي تخريبي خاصي را دنبال ميكند ، بدون تعارف دسترسي وي براي هميشه قطع خواهد شد !
8.2 ارسال تبلیغات و دعوت نامه از طریق پیغام خصوصی بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران با شخص متخلف شدیدا برخورد خواهد شد
8.3 تشکیل هر گونه گروه و دسته در انجمن ممنوع بوده و در صورت مشاهده به شدت برخورد میشه
8.4 زدن تاپیک خداحافظی چه برای 1 روز و چه برای همیشه ممنوع است و میتوانید دلیل غیبت خود را برای اطلاع دیگران در امضای خود درج کنید!

تشکر شده:

29 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / aovana / ehsan / saeid-virus / kourosh_3 / terminator / zex / aryan / reactor / 78nbm78 / metti / shayan-d / sezar / virus / mattin / web-des / mahdio77 / whatyouknow / mrarsh / download-98 / azin / ahmadreza9001 / mobin2000 / alirezafelm /

9- قوانین برای مدیران بخش و پلیسان و مدیران
9.1 قوانین اخطار ها و اخراج ها
9.1.1 جز موارد استثنایی بهتر است در اولین تخلف به کاربر هشدار داده شود و در صورت تکرار به وی اخطار داده شود
9.1.2 در صورتی کاربری به هر یک از موارد فوق بی توجهی نشان داده و رفتار وی موجب ناراحتی کاربران یا بر هم زدن نظم انجمن ها شود ، مدیران میتوانند به منظور یاد آوری قوانین و رفتار نامناسب کاربر به وی اخطار دهند . اخطار ها میتوانند ساعتی یا دائمی داده شوند
9.1.3 در صورتی که کاربران بدون توجه به اخطار ها و تذکرات صادره به رفتار غیر قانونی خود ادامه دهند ، مدیران میتوانند کاربر را بر اساس نوع رفتار بصورت مدت دار یا برای همیشه از سایت اخراج کنند . در صورت اخراج کاربر از انجمن برای همیشه ، امکان بازگشت مقدور نمیباشد.
9.2 قوانین بستن تاپیک
9.2.1 در صورتی که کاربر تاپیک را در قسمت موضوعات مرتبط ایجاد نکند تاپیک وی را بسته و لینک انجمن مرتبط را بدهند!
9.2.2 در صورت شروع دعوا در یک تاپیک آن تاپیک بسته شود و به عواملان دعوا اخطار داده شود
9.2.3 بستن تاپیک هایی که توسط مدیر سایت و سرپرست انجمن و مدیران کل و ارشد ایجاد شده برای پلیسان آزاد نیست
9.2.4 بستن تاپیک اگرچه با کاربر ایجاد کننده شوخی داشته باشین مجاز نیست و کاربران جدید برداشت منفی میکنند
9.2.5 بستن تاپیک های کم محتوای برای پلسان آزاد است به عنوان مثال:
عنوان تاپیک --> قابلیت جدید ویندوز 8
متن تاپیک---> مرورگر کروم در ویندوز 8 قابل پشتیبانی شد!
9.2.6 بستن تاپیک های که خلاف هر یک از قوانین بخش بازارچه باشد برای پلیسان آزاد است
9.2.7 در صورت مشاهده پستی که تاپیک جامع ان قبلا توسط تیم مدیریت قالب گراف زده شده باید تاپیک قفل گردد و لینک تاپیک جامع توسط مسئول قفل کننده در آن تاپیک اعلام گردد .در صورت عدم درج لینک توسط مسئول قفل کردن تاپیک با وی برخورد خواهد شد.


9.2.7 اخطار هایی که برای اون دلیلی هنگام دادن اخطار توسط مقامات به کاربران در صفحه اخطار نوشته نشود حذف میگردد! لطفا دلیل اخطار خود را بنویسید
.

تشکر شده:

33 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / red / ali054 / golabi / tshant / hosein / aovana / ehsan / saeid-virus / kourosh_3 / terminator / zex / emperator / daygraph / aryan / reactor / 78nbm78 / metti / shayan-d / sezar / virus / zero / mattin / web-des / idhal / mahdio77 / whatyouknow / mrarsh / download-98 / azin / ahmadreza9001 / mobin2000 / chorkhuf /


10 قوانین اخطار های انجمن
10.1 هر گونه تبليغات ممنوع بوده و با کاربر متخلف برخورد خواهد شد. (2 اخطار)
10.2 هر گونه اسپم و تکرار نويسي پست ممنوع ميباشد. (1 اخطار)
10.3 هرگونه بحث سياسي ممنوع ميباشد. (3 اخطار)
10.4 هر گونه توهين به اشخاص ديگر ممنوع ميباشد. (5 اخطار)
10.5 در پاسخ به سوالات اگر جواب سوالي رو نميدونيد لطفا پاسخ بيهوده ندهيد و اسپم نکنيد. (1 اخطار)
10.6 هر نوع استفاده کلمه رکيک در انجمن ممنوع!! (5 اخطار)
10.7 زبان رسمي انجمن فارسي ميباشد پس انگليسي تايپ نکنيد. (1 اخطار)
10.8 در سایر موارد که کاربر از قوانین فوق سرپیچی کند تشخیص تعداد اخطار بر عهده پلیسان و مدیران میباشد
بعد از گرفتن 10 اخطار از انجمن محروم ميشويد

تشکر شده:

39 کاربر از admin-mehrdad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: xeneral / red / ali054 / alihejazy / golabi / mohammad / tshant / hosein / aovana / ehsan / saeid-virus / kourosh_3 / mahdides / kaniks / terminator / zex / police / emperator / aryan / reactor / 78nbm78 / metti / shayan-d / sezar / virus / mattin / zero / mohamd / web-des / mahdio77 / whatyouknow / mrarsh / download-98 / antiandroid1 / arg93 / azin / mobin2000 / alirezafelm / mhm6826 /


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.