سرویس یخچال وایت هاوس
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
یخچال فریزرهای وایت هاوس

یخچال فریزرهای وایت هاوس، یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار امروزه هستند. این محصولات با کیفیت بالا، طراحی زیبا و عملکرد عالی خود، توانسته‌اند جایگاه خود را در دل‌های مصرف‌کنندگان به دست آورند.
یخچال فریزرهای وایت هاوس به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های نوین و مواد اولیه با کیفیت، توانایی حفظ طولانی‌مدت تازگی و خواص مواد غذایی را دارند. با وجود فضای بزرگ داخل یخچال، قابلیت جدا کردن و تنظیم دما برای هر قسمت از آن نیز وجود دارد. به علاوه، مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده هوشمندی هستند که می‌توانند میزان مصرف انرژی را به حداقل برسانند.
طراحی زیبا و جذاب یخچال فریزرهای وایت هاوس، باعث شده تا به راحتی با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای سازگار شوند. نمای بیرونی آن‌ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، به آن‌ها انعطاف پذیری و مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و خراش می‌بخشد.
امکانات دیگری که در یخچال فریزرهای وایت هاوس یافت می‌شود، شامل قابلیت تنظیم دما، سیستم‌های خنک‌کننده هوشمند، نورپردازی LED، صفحه نمایش لمسی و قفل کودک است. همچنین، دارای قفسه‌های قابل تنظیم و قابل جدا شدن، سبد میوه و سبزی، قفسه‌های درب و یخساز جداگانه برای ذخیره و سرد نگه داشتن مواد غذایی هستند.
با توجه به همه این ویژگی‌ها، یخچال فریزرهای وایت هاوس انتخابی عالی برای هر خانواده است. این محصولات علاوه بر عملکرد برتر، همچنین به دلیل طول عمر بالا و گارانتی کارخانه، ارزش خرید بالایی دارند. بنابراین، اگر به دنبال یک یخچال فریزر با کیفیت و عملکرد برتر هستید، می‌توانید به یخچال فریزرهای وایت هاوس متمایل شوید.
برای تعمیر تخصصی یخچال وایت هاوس با کجا تماس بگیریم؟
وایت هاوس یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین تولید کننده لوازم خانگی در دنیا می‌باشد. شعبه مرکزی نمایندگی white house در تهران است که تمامی خدمات پس از فروش مانند نصب، سرویس دوره‌ای و تعمیرات این برند را با ارائه فاکتور رسمی جهت تضمین و گارانتی خدمات و ضمانت اصالت کالا انجام می‌دهد. White house در سال ۱۸۸۶ یعنی ۱۳۷ سال پیش فعالیت خود را شروع کرد و امروزه یکی از پرفروش ترین برند لوازم خانگی در قاره آسیا و آمریکا به شمار می‌آید. این به این معنی است که کیفیت بالای لوازم خانگی این برند باعث شناخته تر شدن هر چه بیشتر این مجموعه شده است.
به طبع با افزایش تعداد کاربران این برند، نیاز به تعمیر و سرویس نیز زیاد می شود. اما کجا معتبرتر است؟ کدام مجموعه برای سرویس یخچال وایت هاوس یا دیگر لوازم خانگی این برند قابل اعتماد است؟
این روزها به دلیل وضعیت بد اقتصادی، بسیاری از ما در کنار کیفیت تعمیرات، به قیمت آن نیز اهمیت بسیار زیادی می دهیم. نمایندگی یخچال وایت هاوس به خوبی از این موضوع مطلع است. به همین دلیل قیمت و هزینه تعمیرات در این مجموعه بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است و بر اساس نرخ اتحادیه لوازم خانگی تهران می باشد.
علاوه بر این، برای تعمیرکاران نمایندگی به دلیل داشتن مهارت و دانش روز دنیا و تجربه فراوان، تعمیر قطعه نسبت به تعویض آن دارای اولویت می باشد. از آنجایی که هزینه تعمیر قطعه از تعویض آن کمتر است، پس طبیعی است هزینه نهایی تعمیرات نیز کمتر شود. به طور کلی می توان گفت تعیین نهایی هزینه تعمیرات یخچال وایت هاوس به مواردی چون نوع قطعه یا قطعات معیوب، مدل یخچال فریزر یا ساید، مدت زمان گارانتی و ... بستگی دارد که تکنسین متخصص پس از عیب یابی دقیق دستگاه، این هزینه را مشخص خواهد کرد. همچنین به شما برگه گارانتی برای اصالت کالا اعطا می کند که خیالتان از اصل و اورجینال بودن قطعه به کار رفته نیز راحت شود.
کاربران گرامی توجه داشته باشید که دغدغه شما نباید محدود به هزینه تعمیر باشد. در نظر داشته باشید استفاده از قطعات فابریک، ارائه گارانتی و تعمیرات یخچال وایت هاوس طبق استاندارد را فقط باید از نمایندگی مجاز درخواست نمایید تا بتوانید عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.