رفع ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش

رفع ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی
رفع ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی، باید حتما توسط تکنسین متخصص انجام شود. در واقع در صورت بروز ارور TE، ترموستات ماشین لباسشویی باید تعویض شود. اما خودتان می توانید چند تست ساده را انجام دهید تا شاید ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی شما رفع شود. یکی از ساده ترین روش ها این است که ماشین لباسشویی را به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه خاموش کنید، سپس دوباره آن را روشن کنید، زیرا ممکن است این ارور فقط بخاطر وجود یک ایراد جزئی در برد کنترل اتفاق افتاده باشد و بعد از خاموش کردن دستگاه سوکت تنظیم مجدد شود. و مشکل بر طرف شود.
همچنین می توانید برای رفع ارور TE که مربوط به خطای گرمایش است، بهتر است ابتدا ماشین لباسشویی تان را به مدت ۱۰ ثانیه از پریز برق جدا کنید. سپس ماشین لباسشویی را به پریز برق وصل کنید و دکمه ی POWER را فشار دهید. سپس دکمه ی SPIN SPEED را فشار دهید، تا NO SPIN انتخاب شود، و سپس دکمه ی START را فشار دهید تا ماشین لباسشویی شروع به کار کند. پس از اتمام این این فرآیند، سعی کنید چرخه ی جدیدی را امتحان کنید. در این صورت احتمال دارد ارور TE رفع شود. در غیر این صورت، باید با تکنسین تماس بگیرید تا ارور TE را از روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی ال جی بر طرف کنند.



نکات مهم و تکمیلی در رابطه با بررسی علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی
• برای بررسی علت ارور TE در ماشین لباسشویی ال جی، باید حتما دستگاه باز شود، در واقع بدون جدا سازی ماشین لباسشویی، امکان چک کردن قسمت های مختلف و درگیر در ایجاد این ارور وجود ندارد.
• برخی از ماشین های لباسشویی ال جی که مجهز به خشک کن لباس های شستشه شده هستند، کد خطای TE در فرآیند شستشو یا خشک کردن لباس ها نمایش داده می شوند و سپس دستگاه متوقف می شود. ممکن است سنسور خشک کردن که در طی فرآیند خشک کردن لباس ها، دما را اندازه گیری می کند، شکسته باشد. که در این صورت سنسور خشک کردن را باید تعویض کنید.
• تعمیر کاران ماشین لباسشویی ال جی، توصیه می کنند، که در صورت بروز این ارور، آبرسانی به دستگاه را خاموش کرده و سپس شیلنگ های پر تخلیه را قطع کنید.
• ما به هیچ عنوان بررسی و رفع ارور TE را توسط کاربران توصیه نمی کنیم. زیرا رفع این ارور یک تعمیر تخصصی محسوب می شود و در صورت نداشتن تخصص کافی ممکن است افراد هم به خود و هم به دستگاهشان آسیب های جدی وارد کنند. بررسی و رفع این ارور باید حتما توسط تکنسین متخصص انجام شود.





مطلبی که مطالعه کردید از مجموعه مقالات آموزشی سایت دیبا پشتیبان ایرانیان بوده است ، در صورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از طریق لینک زیر مطالعه کنید :


https://www.dibaposhtiban.ir/te-error-washing-machine-lg/

همچنین اگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی به مشاوره ی تخصصی و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی نیاز دارید می توانید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان در تماس باشید .



پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.