چگونه مهارت های آشپزی خود را تقویت کنیم
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش

یادگیری نحوه آشپزی برای افرادی که هرگز والدین یا بزرگسالان در جوانی به آنها آموزش نداده اند، دشوار است. هرچه بزرگتر می شوید، احتمالاً در مورد مهارت های خود در آشپزخانه خجالت می کشید - یا مهارت های خود را از دست می دهید.


اما مهم نیست که در چه سطحی شروع می کنید، تسلط بر هنرهای آشپزی می تواند نه تنها برای استقلال بلکه برای تحت تاثیر قرار دادن دوستان و خانواده شما بسیار مهم باشد.

در حالی که، مدرسه آشپزی همه چیز را در مورد طعم‌ها، نسبت‌ها و تکنیک‌های مختلف به شما آموزش می‌دهد، نیازی به تسلط بر اصول اولیه نیست. از این گذشته، همه نمی خواهند سرآشپز در سطح جهانی باشند.
در این پست وبلاگ، چند تکنیک ساده را قرار داده ایم که می توانید از آنها برای ارتقای مهارت های آشپزی خود به سطح بعدی استفاده کنید.

از پیش برنامه ریزی
آزمایش با یک دستور غذای جدید می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد، اما کورکورانه شروع نکنید. قبل از شروع، کل دستور غذا را بخوانید. آیا تمام مواد تشکیل دهنده یا حداقل یک جایگزین مناسب را دارید؟ به همان اندازه مهم، آیا به اندازه کافی از تمام مواد تشکیل دهنده دارید؟ هیچ‌کس نمی‌خواهد در وسط آشپزی یک خواربارفروشی راه اندازی کند

همچنین ممکن است بخواهید نظرات را بخوانید تا ببینید آیا تم های رایجی وجود دارد یا خیر. آیا مردم به شما پیشنهاد می کنند که کمی نمک بیشتر یا شاید کمی سس کمتر اضافه کنید؟ اگر چنین است، ممکن است بخواهید آن پیشنهادات را دنبال کنید.

وقتی باتجربه‌تر هستید، می‌توانید منحرف شوید، اما اگر رسید جدید باشد، به احتمال زیاد می‌خواهید برای بهترین نتایج به آنچه روی کاغذ است پایبند باشید.

ابزار و مواد لازم را داشته باشید
بهبود مهارت های آشپزی خود بدون مواد اولیه در دسترس دشوار است. اطمینان حاصل کنید که یخچال و کابینت‌های شما با انواع میوه‌ها و سبزیجات تازه یا منجمد، تخم‌مرغ، شیر، روغن زیتون و گزینه‌های ادویه موجود است.

علاوه بر این، مطمئن شوید که ابزار مناسبی مانند قابلمه، تابه، کاسه و کارد و چنگال مناسب را در اختیار دارید. ارزش آن را دارد که روی برخی تجهیزات خوب سرمایه گذاری کنید که ماندگار باشند. آشپزی را راحت تر و سرگرم کننده تر می کند.

با برخی از دستور العمل های استاندارد شروع کنید
سعی نکنید کاردستی خود را با یک دستور العمل مجلل که دیگر هرگز نخواهید خورد، تقویت کنید. یادگیری و تمرین اصول اولیه مانند تفت دادن مرغ، تفت دادن سبزیجات و پختن ماکارونی به شما کمک می کند پایه ای محکم بسازید. هنگامی که به آنها مسلط شدید، می توانید به دستور العمل های دشوارتر ادامه دهید تا شخص مهم زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید.

مهارت های چاقو
آیا تا به حال دیده اید که کسی در یک برنامه آشپزی یک فلفل را در کمتر از 30 ثانیه تکه کند؟ در حالی که به نظر می رسد چشمگیر است، اما نمی تواند شما را آشپز بهتری کند. بهترین چیزی که می توانید به خودتان بیاموزید این است که چگونه سبزیجات، میوه ها و گوشت را به یک اندازه و شکل برش دهید.

غذای یکنواخت یا خرد شده بهتر و یکنواخت تر پخته می شود. برعکس، اگر مواد خود را به اندازه های کاملاً متفاوت برش دهید، برخی از قطعات ممکن است سوخته بیرون بیایند در حالی که برخی دیگر ممکن است زمان کافی برای پختن کامل روی حرارت نداشته باشند.

آن را آهسته بگیرید
هنگام آشپزی باید وقت بگذارید، مخصوصاً اگر تازه کار هستید. معمولاً رسید به شما می گوید که چقدر طول می کشد، اما توصیه می کنیم زمان بیشتری را اضافه کنید. بعد از آن برنامه ای برای رفتن به سینما نداشته باشید یا به خودتان وقت بگذارید. وقت گذاشتن برای انجام درست کارها به این معناست که به آرامی مواد را به یک دستور غذا اضافه کنید، به جای اینکه همه آنها را یکباره داخل آن بریزید یا صبورانه منتظر بمانید تا خمیر بلند شود. همه تفاوت را در نحوه تبدیل غذای شما ایجاد خواهد کرد.

این به این معنی است که برای آماده سازی نیز وقت بگذارید. باید زمان بگذارید تا گوشت قبل از اینکه به تابه برسد به دمای اتاق برسد و این به کمی نرم شدن پروتئین‌های آن کمک می‌کند و پس از اتمام پخت آن را نرم‌تر می‌کند. خوشبختانه، هنگامی که تمرین کافی داشته باشید، زمان بندی غذاهای خود به گونه ای که به یکباره آماده شوند نیز بسیار راحت خواهد بود.

یاد بگیرید که طعم ها را متعادل کنید
اگر تا به حال متوجه شده اید که از یک غذای خیلی شیرین یا خیلی شور ناامید شده اید، اما نمی دانید چگونه آن را درست کنید، یادگیری نحوه متعادل کردن طعم ها می تواند بسیار مفید باشد. متعادل کردن یک غذا به این معنی است که بدانید زمانی که دستور غذای شما تحت تأثیر یک طعم قرار می‌گیرد، چه طعمی را باید تقویت کنید.

غذای آخر شما نباید خیلی شور باشد، اما معمولاً مقداری نمک ایده خوبی است که در بیشتر غذاها بگنجانید. حتی اگر گزینه های شما ممکن است شبیه به هم باشند، نوع نمکی که انتخاب می کنید تفاوت ایجاد می کند.

از نمک زدن به ذائقه خود نترسید و اگر احساس راحتی کردید کمی از دستور غذا استفاده کنید. کام هر کس متفاوت است، و زمانی که یک دستور غذا نیاز به مقدار مشخصی نمک دارد، معمولا بیشتر یک دستورالعمل است. استثنا در اینجا زمانی است که شما در حال پخت و پز هستید که نمک نقش بسیار خاصی را بازی می کند، و اندازه گیری آن مهم است.

اگر وقتی تمام نمکی را که می‌خواهید اضافه کردید و طعم غذایتان همچنان کم بود، اما نمی‌توانید دقیقاً بفهمید مشکل چیست، احتمالاً اسید است. مقداری آب لیمو، سرکه سفید ساده یا شراب بریزید. این کار طعم شما را زنده می کند و سبزیجات شما را درخشان می کند.

تمرین، تمرین، تمرین
آنها می گویند که تمرین باعث عالی می شود، و این مطمئناً در مورد آشپزی درست است. پختن غذا در خانه به طور منظم به شما کمک می کند تا مهارت های خود را بهبود بخشید. چیزی که به عنوان یک وعده غذایی کمتر از ایده آل شروع می شود، می تواند در طول زمان به غذای اصلی شما تبدیل شود.
https://dicedculinary.com/how-to-improve-your-cooking-skills/

پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.