تست سالم بودن یخچال ساید بای ساید دوو
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
تست سالم بودن یخچال ساید بای ساید دوو


در صورت بوق زدن ساید بای ساید دوو بهتر است که از صفحه نمایش دستگاه خود و هشداری که نشان می‌دهد عکس بگیرید. سپس یخچال را خاموش کنید و کد مورد نظر را بررسی کنید. یا اینکه این کد خطا را به متخصص تعمیرکار نشان دهید. همچنین اگر به علت بوق زدن زیاد دستگاه و نمایش مکرر ارور C1، نگران موتور (کمپرسور) ساید بای ساید خود هستید می‌توانید با روش‌های زیر سالم بودن آن را تست کنید.

تست سالم بودن موتور یخچال ساید بای ساید دوو به روش مستقیم

اگر از بوق زدن ساید بای ساید دوو خسته شده‌اید و می‌خواهید از سالم بودن موتور آن اطمینان حاصل کنید؛ ابتدا باید موتور را به برق مستقیم وصل کنید. این کار باید به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود تا به موتور یخچال آسیب وارد نشود. در صورتی که موتور سالم باشد با وصل جریان شروع به کار خواهد کرد.

تست سالم بودن موتور به وسیله اهم متربرای این تست باید ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید. دو سر سیم‌های کمپرسور را بررسی کنید و مقاومت آن را با اهم متر اندازه بگیرید. در حالت نرمال باید بین 6 تا 8 اهم باشد. در صورتی که میزان مقاومت بالاتر یا پایین‌تر از این اعداد باشد، نشان از خرابی موتور یخچال است. بهتر است که برای تعمیر موتور یخچال خود از تکنسین‌های متخصص تعمیر یخچال فریزرهای دوو کمک بخواهید.


این مطلب از سایت دیبا پشتیبان و از لینک زیر استخراج شده است :

https://www.daewooposhtiban.com/refrigerator/side-by-side-beeping/

اگر تمایل دارید تا در رابطه با تعمیرات یخچال فریزر دوو یا تعمیرات ساید بای ساید دوو مشاوره ی رایگان دریافت کنید و یا اگر تمایل دارید تا دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص یخچال دوو تعمیر شود ، می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید :
https://www.daewooposhtiban.com/repairing-refrigerator/



پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.