چگونگی تولید درب ضد سرقت ایرانی استاندارد
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
در بحث تعویض قفل درب ضد سرقت نیز این امر وجود دارد که کارفرما چه نوع قفلی را در نظر دارد و تعمیرکار پس از جویای درخواست مشتری اقدام به خرید از شرکت طرف قرارداد کرده سپس اقدام به تعویض قفل درب ضد سرقت می کند. پس انتظار نداشته باشید که به راحتی و سرعت شرایط معمولی بتوانید قفل درب ضد سرقت را با کارت باز کنید.

از آنجا که فولاد ایمن و عایق است، در این شرایط شدید خانه شما را ایمن می کند، آلومینیوم نیز یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین درب های ضد سرقت بیرونی برای مناطقی با هوای طوفانی و کم آفتاب است. آنهم در این شرایط اقتصادی طاقت فرسا که باید به شدت از اموال خود مواظبت کنید! بدنه این نوع درب ضد سرقت از جنس پروفیل فولادی می باشد که به نوعی یک چهارچوب فلزی است که در داخلی ترین لایه درب قرار می گیرد و بروی آن عایقی از جنس پشم سنگ و یا پشم شیشه پوشیده می شود.
از طرفی برای مدرن کردن منازل خود با این نوع درب ها می توانید برای اتاق خواب ها و درب های داخلی منزل از درب چینی استفاده کنید و برای درب ورودی منزل از درب ضد سرقت ایرانی یا ترک را خریداری کنید.
پس اگر درب ضد سرقت به جای 13 زبانه 300 زبانه هم داشته باشد، وقتی سارقین توپی قفل را تخریب می کنند، تمام زبانه ها را به عقب می کشند و درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد در چند ثانیه باز می شود. اگر بخواهید خانه ای بخرید، قطعاً امنیت آن را به شدت بررسی خواهید کرد؛ چراکه خانه ای محل آرامش آسایش می باشد که امن هم باشد و در راستای مبحث پراهمیت امنیت، بسیاری از مدیران، بصورت جداگانه برای آپارتمان های چند واحده ی خود نیز درب لابی گذاشته اند.
اگر ساکن تهران یا کرج هستید و زمان کافی برای مراجعه جهت خرید یک درب ضد سرقت را ندارید، میتوانید با ما تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره رایگان ما جهت تهیه یک درب ضد سرقت ایرانی بهره بگیرید. در روش جوش ابتدا درب را در محل نصب قرار می دهند و با استفاده از قطعات میلگرد ، درب از طریق سوراخ های موجود روی چهارچوب به فریم انتظار ( قوطی ) جوش داده می شود .
اگر دیوار از بتن باشد با رول بولت هم می توانید درب را نصب کنید ؛ ابتدا چهارچوب را در محل قرار می دهید و رول بولت را از طریق سوراخ های موجود روی چهارچوب به به داخل دیوار متصل کنید و با دوغاب اطرافش را پر نمایید ؛ معمولا در هر طرف سه عدد پیچ قرار می گیرد. بعضی از متریال ها در درب ها ضد سرقت بعد از تولید با کوچکترین تغییرات دمایی متورم شده و در چارچوب گیر می کند.
ضمن این که باید توجه داشت قفل و لولا ویراق آلات درب های ایرانی هم به طور معمول از برندهای برتر کشور ترکیه انتخاب و نصب می شوند. به طور قطع خرید درب ضد سرقت به قیمت کارخانه هزینه ی کمتری در بر خواهد داشت.
درب ضد سرقت افرامهر به گونه ای است که بعد از نصب، با اهرم و دستکاری باز نمیشود. گرچه قیمت درب های ایرانی نسبت به دیگر مدل ها پایین است اما برای ایجاد امکان استفاده همه هموطنان از این درب ها، برخی مدل ها با قیمت های پایین تری ارائه می شوند که به درب ارزان معروف شده اند. وجود این قطعه در درب ها موجب می شود که آن ها غیر قابل نفوذ شده و مقاومت بسیار بالایی پیدا کنند.
گفتنی است که تمامی روکش های چوبی ،چون از چوب طبیعی ساخته شده اند قابلیت رنگ شدن مجدد را دارند.در خصوص روکش های طبیعی، تعمیر و نگهداری مسئله بسیار مهمی است، چرا که امکان خش افتادن و آسیب به رنگ درب به علتهای مختلف ازجمله برخورد دسته کلید وجود دارد. اما رویه درب ضد سرقت چینی معمولا فلزی است که با رنگ کورهای طرح چوب، رنگ شدهاند و یا از HDF رنگ شده است. محل کار از نظر حفاظتی دارای اهمیت خاصی بوده و خانه محل آرامش و آسایش است، به همین علت خرید درب ضد سرقت برای هر دو محل کاملاً مناسب و یا حتی ضروری می باشد.
درب های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند با این تفاوت که قیمت کمتری نسبت به درب های ترک دارند. در تمامی درب های ضد سرقت، لولای درب از بیرون قابل مشاهده نیست (در برخی از مدلها لولا از داخل نیز قابل مشاهده نیست). درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می شود، از قیمت پایینتر و معمولا کیفیت پایینتری نسبت به سایر مدلها برخوردار است .لازم به ذکر است که درب های ایتالیایی نیز در بازار ایران به فروش می رسند اما تفاوت قیمت چشمگیری با سایر درب ها دارند و تقاضای آنها اندک است.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.