خرید دستکش پزشکی
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
خرید دستکش پزشکی


زمینه
بیماران در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی غذا، دارو و سایر درمان‌ها را از طریق دستگاه‌های مختلف یا سیستم‌های تحویل، مانند سرنگ‌ها، کاتترها و مجموعه‌های لوله‌ای که به یکدیگر متصل می‌شوند، دریافت می‌کنند. اتصال دهنده ها قسمت هایی از دستگاه ها هستند که لوله ها، کاتترها و سرنگ ها را به سایر وسایل پزشکی متصل می کنند.

دستگاه‌های پزشکی اغلب با هم در مجموعه‌های لوله بسته‌بندی می‌شوند یا با دستگاه دیگری (به عنوان مثال مجموعه تغذیه و لوله تغذیه داخلی) بسته‌بندی می‌شوند. این مجموعه ها شامل تمام قطعات مورد نیاز برای استفاده از لوله برای هدف مورد نظر خود، از جمله اتصال دهنده هایی است که لوله ها را به قسمت های دیگر مجموعه یا سایر دستگاه ها متصل می کند.

در یک محیط بیمارستانی معمولی، چندین نوع مختلف از دستگاه های پزشکی، هر کدام با اتصالات خاص خود، ممکن است به طور همزمان روی یک بیمار مورد استفاده قرار گیرند. در محیط‌های تخصصی، مانند واحدهای مراقبت‌های ویژه (ICU)، بخش‌های مراقبت‌های قلبی، یا بخش‌های اورژانس، بیماران ممکن است به ده‌ها دستگاه مختلف در آن واحد نیاز داشته باشند.

دستگاه هایی که نیاز به اتصال به یکدیگر دارند نیز در محیط خانه و محیط های دیگر فراتر از امکانات مراقبت های بهداشتی حرفه ای استفاده می شوند. بیماران ممکن است مجبور به استفاده از این دستگاه ها در طول مدت یک بیماری، بهبودی، مراقبت طولانی مدت یا در طول زندگی خود شوند.

اتصال نادرست دستگاه های پزشکی
اتصال نادرست دستگاه پزشکی ممکن است زمانی رخ دهد که یک نوع دستگاه پزشکی به اشتباه به نوع دیگری از دستگاه پزشکی متصل شود که عملکرد متفاوتی را انجام می دهد. از آنجایی که استفاده از این کانکتورها آسان است و ممکن است با دستگاه های پزشکی مختلف سازگار باشد، کاربران می توانند به اشتباه سیستم های نامرتبط را به یکدیگر متصل کنند. این ممکن است باعث شود دارو یا مواد دیگر از طریق لوله اشتباه به ناحیه نادرست بدن منتقل شود. این خطاها گاهی اوقات اتصال نادرست لوله، خطای مسیر اشتباه، اتصال نادرست کاتتر یا اتصال نادرست لوئر نامیده می شود و می تواند منجر به آسیب یا مرگ بیمار شود. برای مثال‌هایی از اتصال‌های نادرست احتمالی، به صفحه نمونه‌هایی از اتصال نادرست دستگاه‌های پزشکی، که شامل مطالعات موردی خطاها و نحوه تصحیح یا جلوگیری از آنها می‌شود، مراجعه کنید.

اتصال نادرست دستگاه ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد، از جمله:

طراحی مشابه بسیاری از کانکتورها و استفاده گسترده از کانکتورها با اندازه ها و شکل های مشابه.
خطای انسانی، ناشی از شرایطی مانند اتصالات متعدد در یک بیمار، نور ضعیف، عدم آموزش، فشار زمان، خستگی یا محیط های پر استرس.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.