فروش عمده دستکش پزشکی
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
فروش عمده دستکش پزشکی


در مورد دستکش های پزشکی
دستکش‌های پزشکی نمونه‌هایی از تجهیزات حفاظت فردی هستند که برای محافظت از پوشنده و/یا بیمار در برابر گسترش عفونت یا بیماری در طی مراحل و معاینات پزشکی استفاده می‌شوند. دستکش های پزشکی بخشی از استراتژی کنترل عفونت هستند.

دستکش های پزشکی یکبار مصرف هستند و شامل دستکش های معاینه، دستکش های جراحی و دستکش های پزشکی برای جابجایی عوامل شیمی درمانی (دستکش های شیمی درمانی) می شود. این دستکش‌ها توسط FDA به‌عنوان دستگاه‌های پزشکی رزرو شده کلاس I که نیاز به اعلان 510 (k) قبل از بازار دارند، تنظیم می‌شوند. FDA این دستگاه ها را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که معیارهای عملکرد مانند مقاومت در برابر نشتی، مقاومت در برابر پارگی و زیست سازگاری رعایت شده است.

بازگشت به پیکان بالا

زمان استفاده از دستکش های پزشکی
هنگامی که دستان شما ممکن است مایعات بدن شخص دیگری (مانند خون، ترشحات تنفسی، استفراغ، ادرار یا مدفوع)، داروهای خطرناک خاص یا برخی موارد بالقوه آلوده را لمس کند، از دستکش های پزشکی استفاده کنید.

بازگشت به پیکان بالا

آنچه باید قبل از استفاده از دستکش های پزشکی بدانید
قبل از پوشیدن دستکش استریل دست های خود را بشویید.
مطمئن شوید که دستکش‌های شما به‌خوبی مناسب هستند تا بتوانید آن‌ها را در طول تمام فعالیت‌های مراقبت از بیمار به راحتی بپوشید.
برخی از افراد به لاتکس لاستیک طبیعی مورد استفاده در برخی از دستکش های پزشکی حساسیت دارند. FDA از تولیدکنندگان می‌خواهد که مواد مورد استفاده برای ساخت دستکش‌ها را روی بسته‌بندی برچسب مشخص کنند. اگر شما یا بیمارتان به لاتکس لاستیک طبیعی حساسیت دارید، باید دستکش های ساخته شده از مواد مصنوعی دیگر (مانند پلی وینیل کلراید (PVC)، نیتریل یا پلی اورتان را انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که اجسام تیز می توانند دستکش های پزشکی را سوراخ کنند.
اگر دستکش پاره شد یا پاره شد، همیشه دستکش خود را عوض کنید.
پس از درآوردن دستکش، دست‌های خود را به‌خوبی با آب و صابون یا مالش دست‌های حاوی الکل بشویید.
هرگز از دستکش های پزشکی مجدد استفاده نکنید.
هرگز دستکش های پزشکی را نشویید یا ضدعفونی نکنید.
هرگز دستکش های پزشکی را با سایر کاربران به اشتراک نگذارید.
در 19 دسامبر 2016، FDA قانون نهایی ممنوعیت دستکش های پودری را بر اساس خطر غیرمنطقی و قابل توجه بیماری یا آسیب به افرادی که در معرض دستکش های پودری قرار دارند، منتشر کرد. خطراتی که هم برای بیماران و هم برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی زمانی که بافت داخلی بدن در معرض پودر قرار می گیرد شامل التهاب شدید راه هوایی و واکنش های حساسیت مفرط است. ذرات پودر همچنین ممکن است پاسخ ایمنی بدن را تحریک کند و باعث ایجاد بافت در اطراف ذرات (گرانولوم) یا تشکیل بافت اسکار (چسبندگی) شود که می تواند منجر به عوارض جراحی شود. برای شرح دقیق خطراتی که FDA شناسایی کرده است، لطفاً به قانون نهایی مراجعه کنید.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.