بهترین های اسباب بازی
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
خرید اسباب بازی از آریاکید

Dinky نام تجاری طیف گسترده‌ای از ماشین‌های اسباب‌بازی فلزی ریخته‌گری بود که توسط Meccano Ltd تولید می‌شد، شرکتی که بیشتر به‌خاطر کیت‌های مدل‌سازی فلزی خود شناخته می‌شد. این شرکت در سال 1934 راه اندازی شد و هنوز هم در حال ساخت کپی برخی از محبوب ترین مدل های اصلی خود است.

یکی از کمیاب‌ترین اسباب‌بازی‌های دینکی، یک کامیون مسطح فودن شماره 505 قهوه‌ای رنگ با زنجیر از سال 1952، در نهایت در سال 2009 در یک حراجی اسباب‌بازی در بریتانیا فروخته شد.

هات کارز ویدیوی روز

نزدیک
9
جعبه کبریت شماره 30 قهوه ای جرثقیل Magirus Deutz 1961 - 13000 دلار
جعبه کبریت شماره 30 براون 1961 Magirus Deutz CraneVia mentalfloss.com
یکی دیگر از شرکت‌های اسباب‌بازی بریتانیایی، Lesney Products، طیف ماشین‌های اسباب‌بازی خود را در سال 1953 با نام Matchbox راه‌اندازی کرد – زیرا اسباب‌بازی‌ها در جعبه‌هایی فروخته می‌شدند که شبیه به جعبه‌هایی بودند که در آنها کبریت فروخته می‌شد. یکی از نادرترین وسایل نقلیه Matchbox که تا کنون ساخته شده است، جرثقیل Magirus Deutz 1961 قهوه ای شماره 30 با بدنه قهوه ای و جرثقیل قرمز است.

این ترکیب رنگ تنها در چند مدل وجود داشت و یکی از این اسباب‌بازی‌ها در سال 2004 توسط جیم گالگوس، صاحب یکی از بزرگترین مجموعه‌های جعبه کبریت در جهان، به قیمت 13000 دلار خریداری شد.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.