دستکش لاتکس بدون پودر
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
دستکش لاتکس بدون پودر

اگرچه این سبک دستکش به طور گسترده باره بهره‌گیری قرار می گیرد، بعضی از پوشش ها در دمای سردتر پیشه کمتر انعطاف پذیر می شوند. آنها همچنین عایق اقلیت نسبت به دستکش های بدون روکش دارند.

علاوه بر این، در حالی که دستکش‌های پارچه‌ای روکش‌دار اندکی پایداری کیمیایی را ارائه می‌دهند، در چهره نیاز، تعویض برای دستکش شیمیایی اختصاصی نیستند.

دستکش لاتکس و نیتریل
دستکش های ساخته شده از لاتکس و نیتریل به طور مفصل در آزمایشگاه ها و پیرامون های مراقبت های بهداشتی کاربرد می شوند و از موارد پایین محافظت می کنند:
خطرات زیستی
روغن ها
حلال ها
گریس
مواد شیمیایی
این دستکش ها متناسب با فرم هستند (زمانی که اندازه صحیح پوشیده شود)، به چیرگی اکثریت برای دستکاری نمونه ها کوچک و اتمام کارهایی که بیچارگی به دقت دارند، دستور می دهد. با این حال، دستکش‌های لاتکس و نیتریل محافظت کافی در مساوی سوراخ‌ها یا سطوح تیز و ساینده ایجاد نمی‌کنند.

دستکش چرمی
دستکش های چرمی چسبندگی خوب، مقاومت در مساوی جرقه و محافظت در برابر سطوح تیز یا ساینده را ارائه می دهند. آنها وانگهی از کاربر در مساوی سطوح متوسط ​​گرما، همانند گرمای حاصل از جوشکاری یا سایش برآمده از لغزش ریسمان روی کف دست محافظت می کنند.

دستکش های چرمی در چهره مراقبت درست از دوام بالایی برخوردار هستند، اما در صورت پیمان دریافت در معرض گرمای بیش از مرز می توانند سفت یا چروک شوند. آنها همچنین می توانند دست ها را زمانی که با آستر پوشیده نمی شوند خشک کنند.

(در مورد دستکش های چرمی تغییر ناپذیر در مساوی برش اغلب بدانید)

دستکش آلومینیومی
دستکش های آلومینیومی برای پایداری در برابر حرارت ساخته شده اند. آنها برای عملیات جوشکاری، کوره و ریخته گری و در آزمایشگاه هایی که از کوره های با حرارت بالا بهره‌گیری می کنند پسندیده هستند. خواص عایق و انعکاسی آنها می تواند نگهداری گرمایی تا 2000 درجه فارنهایت را فراهم کند.

دستکش کولار
کولار یک الیاف مصنوعی پاراآرامید مقاوم در مساوی حرارت با ساختار مولکولی بسیاری از پیوندهای بین سلسله ای است که به آن استحکام می بخشد. این ماده تأثیر قابل توجهی در محافظت از دست صنعتی داشته است، زیرا امکان برپایی دستکش های سبک وزن و بادوام با مقاومت قابل توجه در برابر بریدگی و ساییدگی را فراهم می کند.

کولار وانگهی برای ساخت آسترهای ثابت در برابر برش برای حمایت از انواع دیگر سخیف های دستکش بهره‌گیری می شود.

دستکش های ثابت در مساوی سوراخ شدن
این دستکش ها به طور ویژه برای بازداری از سوراخ شدن دست ها اختصاص دیتا شده اند. اینها می توانند دستکش های کولار بافته شده یا دستکش هایی باشند که برای دنباله روی از پوست ماهی ساخته شده اند. دومی از یک ساختار فلس مثل یا پوسته مانند برای منحرف کردن نفوذ از سوزن ها، اشکال ها و سایر خطرات حفره کردن کاربرد می کند.

دستکش های ثابت در مساوی ضربه و لرزش
لرزش ها شدنی است بی زیان به عقیده برسند، اما پیمان دریافت طولانی مدت در معرض آنها می تواند باعث آسیب شود. متخصصان ایمنی اغلب و اغلب از سندرم تکان دست و بازو (HAVS) و دربایستن به محافظت از کارگران در برابر آن آگاه می شوند.

بخشی از این حفاظت به شکل ساز و برگ نگهداری فردی است. به طور خاص، دستکش هایی که ضربه را جذب کرده و قرار گرفتن دست در معرض ارتعاشات را تفریق می دهند.

دستکش های تغییر ناپذیر در برابر لرزش در کار ساخت بهره‌گیری می شود، جایی که کارگران شدنی است در درازا یک شیفت پی در پی از آسیاب استفاده کنند. آنها در ضمن در صنایع ساختمانی و خودروسازی رایج هستند، جایی که چکش های چکش و سایر ابزارهای پنوماتیک شدنی است برای مدت زمان طولانی باره کاربرد قرار گیرند.

دستکش های تغییر ناپذیر در مساوی مواد کیمیایی و مایعات
جذب مواد کیمیایی از راه پوست می تواند منجر به اثرات جدی فوری یا طولانی مدت سلامتی شود. مراجعه به برگه اطلاعات ایمنی فرآورده (SDS) به شما کمک می کند تا سطح حفاظتی مناسبی را که برای ایمن نگه داشتن کارگران اثناء کار با محصولات شیمیایی لازم است شناسایی کنید.

در پایین چند مثال از مواد دستکش ثابت در برابر مواد شیمیایی یا مایع و کاربردهای گوناگون آنها آورده شده است.

لاستیک بوتیل
اینها معمولاً زمانی استفاده می شوند که کارگران در تماس طولانی با یک ماده شیمیایی باشند. آنها همچنین در برابر نفوذ آب و بخار پایداری دارند.

لاستیک بوتیل همچنین برای محافظت در مساوی موادی مانند:

کتون ها، استرها، الکل ها
قلیایی
اسید نیتریک
اسید سولفوریک
اسید هیدروکلریک
پراکسیدها
لاتکس و لاستیک طبیعی
دستکش های لاتکس و لاستیکی برای موقعیت های تماس تصادفی در عقیده گرفته شده اند. آنها برای خطرات بیولوژیکی و مایعات بر پایه آب پسندیده هستند.

نئوپرن
معمولاً در موقعیت های تماس طولانی با موادی مانند:

اسیدها
پایه ها
الکل ها
سوخت ها
پراکسیدها
هیدروکربن ها
سیالات هیدرولیک
گازوئیل
اسیدهای آلی
لاستیک نیتریل
لاستیک نیتریل برای تولید دستکش های کل کاره و عمومی بهره‌گیری می شود و می تواند برای تماس تصادفی (مانند دستکش های معاینه یکبار مصرف) مناسب باشد. دستکش‌های نیتریل ضخیم‌تر در شرایطی کاربرد می‌شوند که تماس طولانی در عقیده گرفته شده است.

دستکش های نیتریل می توانند از پوشنده در مساوی موارد زیر محافظت کنند:

حلال ها
روغن های نفتی
گازوئیل
گریس ها
برخی اسیدها و بازها
معیارهای انتخاب دستکش ایمنی
انتخاب دستکش مناسب برای پیشه با ارزیابی خطرات و خطرات خاصی که کاربر چه بسا با آن مقابل می شود آغاز می شود. این دربرگیرنده مواردی است که ممکن است جزئی به نظر برسند - حتی یک خراش یا بریدگی می تواند منجر به عفونت شود که بیچارگی به مداخله پزشکی و چند روز اجتناب از پیشه دارد.

ملاحظات بیشتر عبارتند از:

اندازه و تناسب: دستکش‌های حقیر ممکن است پاره شوند در حالی که دستکش‌های بزرگ می‌توانند بر چیرگی تأثیر بگذارند
محافظت در مساوی مهارت: برخی مواقع اوقات یک مبادله بین این دو عامل اجتناب ناپذیر است و باید تعیین کنیدچگونه آنها را اولویت بندی کنیم
سطوح حفاظت: دستکش‌ها سطوح مختلفی از محافظت را در برابر یک خطر ویژه ارائه می‌دهند و باید اطمینان حاصل کنید که دستکش سطح باره احتیاج برای پیشه را برآورده می‌کند.
ساییدگی و پارگی: همش دستکش ها را برای علائم گزند فیزیکی، مانند پارگی، تغییر رنگ یا تورم چک کنید.
انقضا: هرگز از دستکش ایمنی که تاریخ انقضای آن گذشته است بهره‌گیری نکنید
برای محتوای بیشتر در مورد محافظت از دست و بازو، مرکز فرهنگ نگهداری از دست و بازو ما را بررسی کنید.
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.