انواع دستکش لاتکس
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش


12 گونه دستکش محافظ دست (و روش گزینش پسینیان به روز رسانی: 11 دسامبر 2021
اقلام کلیدی
انجام ارزیابی ریسک اولین قدم برای درک اینکه به چه گونه دستکش ایمنی دربایستن دارید است.

12 نوع دستکش محافظ دست (و شیوه گزینش دستکش مناسب)
منبع: boggy22 / iStock
دستکش های ایمنی بخشی جدایی ناپذیر از تجهیزات حفاظت فردی (PPE) است که کارگران در صنایع مختلف باید از آن کاربرد کنند تا در حین پیشه آفت نبینند. برای این کارگران، دستکش نوعی پوست دوم است که به آنها اجازه می دهد لغایت با مواد، مواد شیمیایی و ابزارهای خطرناک بدون از دست دادن چیرگی باره بیچارگی برای اتمام کارشان به طرز ماهرانه ای کار کنند.

با این حال، مشابه سایر ساز و برگ ایمنی، دستکش ها یک محصول عمومی نیستند. برای اینکه کارگران ایمن باشند، باید به نوع پسندیده دستکش برای کاری که قرار است سپریدن دهند و خطرات خاصی که ممکن است با آن مواجه شوند مجهز باشند.

عوامل متعددی در گزینش دستکش ایمنی مناسب هستی دارد. ولی مسلماً مهمترین آنها موادی است که دستکش متعلق به ساخته شده است و محافظتی که مواد ایجاد می کند.

انواع دستکش لاتکس

در این مقاله 12 گونه رایج دستکش ایمنی ارائه می شود الی به شما در پیدا کردن دستکشی که نیازهای شما را برآورده می کند، کمک کند.

الزامات نگهداری از دست OSHA
محافظت کافی از دست اختیاری نیست. کارفرمایان موظفند تمام تجهیزات حفاظتی مورد بیچارگی برای سپریدن ایمن شغل را برای کارگران خود فراهم کنند. و البته این دربرگیرنده جوراب ساق بلند کردن هر گونه دستکشی است که برای محافظت از دستان هر کارمند لازم است.

استاندارد 1910.38 OSHA ذکر می کند:

1910.138 (a). الزامات کلی. کارفرمایان باید زمانی که دستان کارکنان در معرض خطراتی همانند جذب پوستی مواد مضر پیمان می گیرد، کارمندان را گزینش کرده و از آنها بخواهند که از محافظ دست مناسب بهره‌گیری کنند. بریدگی یا پارگی شدید؛ خدشه شدید؛ حفره ها سوختگی شیمیایی؛ سوختگی حرارتی؛ و دمای مضر
1910.138 (ب). انتخاب. کارفرمایان باید گزینش محافظ دست پسندیده را بر پای بست، ارزیابی ویژگی‌های عملکرد محافظ دست نسبت به وظایفی که باید اتمام شود، شرایط موجود، مدت سررسید استفاده، و خطرات و خطرات احتمالی شناسایی‌شده برپا باشد.
انواع دستکش محافظ دست
دستکش های پارچه ای یا نخی
این دستکش ها به عنوان یک لایه نازک و قابل تنفس بین پوست کارگر و آلت و موادی که با آنها دست به کار می شوند عمل می کنند. دستکش های پارچه ای حداقل محافظت را در مساوی خطرات حفره شدن، مواد دندانه دار، شعله های مفتوح و سطوح داغ ارائه می دهند. با این حال، آنها برای تمیز نگه داشتن دست ها خوب هستند و می توانند از خراش ها و ساییدگی های جزئی جلوگیری کنند.

دستکش‌های پارچه‌ای گاهی اوقات به‌عنوان آستر در درون دستکش‌های ایمنی بزرگ‌تر استفاده می‌شوند تا گرمای بیشتری ایجاد کنند.

دستکش های پارچه ای روکش دار
اینها دستکشهای همه منظوره هستند که سطح بالاتری از مقاومت در برابر سوراخ و برش، محافظت در مساوی قلیایی بودن محصولات بتنی و پایداری کیمیایی شفا یافته را در سنجش با دستکشهای پارچه استاندارد ارائه می دهند.

این پوشش ها را می تاب از مواد مختلفی از آنگونه لاتکس، نیتریل، پلی اورتان و پی وی سی ساخت. پوشش مناسب برای یک پیشه مشخص را می تاب با اتمام ارزیابی ریسک تعیین کرد.

(دریابید که چگونه یک ارزیابی ریسک سپریدن دهید)
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.