درمان گیاهی فیستول مقعدی با طب سنتی
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش

درمان فیستول با زالو
استفاده از زالو می تواند در بهبود علائم بیمار و از بین بردن عفونت موثر باشد. همچنین انجام زالو درمانی در کنار سایر روشها می تواند به نتیجه گیری بهتر از این درمان خانگی کمک کند. زالو خون را توصیه می کند. انجام زالو درمانی در سه مرحله و با فاصله یک هفته برای درمان این بیماری مفید است.

درمان فیستول با لیزر راه قطعی درمان این بیماری است که در یک جلسه سرپایی در کلینیک و در کمتر از نیم ساعت انجام میشود. بیمار در حین لیزر درمانی درد و یا خونریزی احساس نمی کند.

پونه کوهی درمان گیاهی فیستول مقعدی
پونه کوهی دارویی گیاهی، ضد التهاب و نوعی آنتی بیوتیک قوی است. مصرف این گیاه علاوه بر بهبود التهاب و عفونت در کاهش تورم و جلوگیری از خونریزی نیز موثر خواهد بود. به علاوه مصرف پونه کوهی در افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن نیز موثر است.

برای این منظور یک قاشق از روغن برگ پونه کوهی را در آب حل کرده و اجازه دهید به جوش بیاید و پس از خنک شدن آماده مصرف است. این نوشیدنی را می توانید 2 بار در روز مصرف کنید. این نوشیدنی سیستم ایمنی را قوی تر کرده و باکتریهای مضر را از بین می برد.

درمان سنتی فیستول با زردچوبه
زردچوبه ماده ای ضد التهاب و آنتی بیوتیک قوی است. کورکومین موجود در زردچوبه به حفظ و افزایش تعداد گلبول های سفید بدن کمک می کند. پودر زردچوبه پخته شده کورکومین بیشتری داشته و طعم بهتری دارد. بنابراین مصرف زردچوبه می تواند در برطرف کردن التهاب و عفونت زخم و نیز افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. برای تهیه معجون زردچوبه دستورالعمل زیر را به خاطر داشته باشید.

یک قاشق زردچوبه، یک لیوان شیر و دو قاشق عسل را مخلوط کنید. شب ها قبل از خواب این نوشیدنی را میل کنید.

گل میخک
گل میخک دارای خواص ضد باکتری و ضد ویروسی است. این گیاه روده ها را پاکسازی کرده و قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد. برای مصرف گل میخک می توانید تعدادی از آن را به چای زنجبیل اضافه کنید و اجازه دهید تا دم بکشد. پس از خنک شدن آن را بنوشید و منتظر خواص شگفت انگیز آن در کاهش درد باشید.
ادامه ...
پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.