- صفحه اصلي قالب گراف
- انجمن
- آپلود سنتر
- تبليغات
- ورود
- عضويت
- خوراک
- نقشه
- تماس با ما
- ارسال پيام به مدير در انجمن ghalebgraph@gmail.com\09394943902
این حقیقت وجود دارد که هرچه ترافیک بالاتر باشد، شانس شما برای گرفتن لینک های واقعی از بازدیدکنندگان بیشتر است.
ترافیک بالا به این معناست که افرادی که ممکن است به محصولات شما علاقمند
باشند از اجناس شما دیدن می کنند. بنابراین شاید سریعا خرید صورت نگیرد.
اما اگر سایت شما دارای ویژگی هایی مثل " طراحی سایت حرفه ای
– ورود محتوا جذاب و با کیفیت که توضیح کاملی از محصولات را ارائه می
نماید" باشد. در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند. با برند شما آشنا شده و در
آینده ممکن است تبدیل به مشتری شما شده و یا محصولات شما را چه از طریق
اشتراک گذاری اجتماعی و یا به صورت شخصی، به دیگران معرفی نماید.
حجم ترافیک بیشتر بدین معنی است که نتایج قابل توجهی بازدید کننده از طریق موتور جستجو و رویکردهای مشابه به دست می آید.
ترافیک بالا در نهایت می تواند منجر به افزایش تعداد بازدید های مربوطه
شود حتی اگر نسبت بازدید ها منجر به خرید، از حالت "استفاده از کلمات کلیدی
مرتبط کمتر" باشد.
استراتژی ترافیک بالا می توانند افرادی را که مشتری
بالقوه محصولات شما هستند را به سمت وب سایت شما هدایت نماید، و این افراد
ممکن است در نهایت به محصول شما توجه کنند. (اغلب به روش های غیرقابل پیش
بینی.)
مزایای محتوا در مورد موضوعات مورد علاقه
تمرکز روی موضوعات مورد علاقه به شما اجازه می دهد که در بخشی از مکالمات در حال پیش روی باشید که دارای مزایای آشکار سئو در زمینه به دست آوردن لینک ها و تعاملاتی است که به تسلط طولانی مدت شما در موتورهای جستجو می انجامد.
اگر شما یکی از نخستین افرادی هستید که با موضوعی رایج مواجه هستید، بعید
است که رقبای شما بتوانند قبل از آنکه علاقه به موضوع فروکش کند از شما
سبقت بگیرند.
موضوعات نوظهور مخصوصا آنهایی که توسط سایتهای خبری بزرگ بررسی نشده اند رقابت محدودی دارند و سئو بیشتر به تازه بودن تحریف اهمیت می دهد، و سایت هایی با سئوی بالا شانس بیشتری برای رتبه بندی دارند. مزایای محتوا با موضوعات جدید
از آنجا که محتوای جدید هر ماه ترافیک به دست می آورد به شما اجازه می دهد
به طور کلی ترافیک ماهانه خود را فقط با تولید محتوای جدید بسازید به جای
آنکه نیاز پیدا کنید هر ماه موضوعات مهم تری را دنبال کنید.
از آنجا که
این منبع ، منبعی تکراری برای ترافیک است شما آزادی بیشتری دارید که آن را
به روز رسانی کنید ، با آن آزمایش کنید،امتحانش کنید و آن را برای
تبدیل،ارتباط و ظرفیت ترافیکی بهینه سازی کنید.
از انجا که محصولات شما
برای حل مشکلاتی که ادامه خواهند یافت طراحی شده اند و محتوای همیشه جدید
طراحی شده تا مشکلاتی که ادامه خواهند یافت را حل کند ، ارتباط بین محتوای
همیشه جدید و فروش ها اغلب مستقیم تر است، حتی برای موضوعاتی که بازار فروش
بالایی دارند.