چرا شما نیاز به انجام مجدد طراحی سایت دارید؟
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش

با وجود این که کاربران، اغلب انجام دوباره طراحی سایت را به عنوان یک تغییر می پندارند، همیشه اینطور نیست. معمولا سه دلیل عمده برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارد:1. قابلیت استفاده بهتر و فروش بیشتر

اگر وبسایت شما چندین سال به روزرسانی نشده و به دلیل مشکلات جدی که در استفاده از سایت وجود دارد؛ مشتریان بالقوه را از دست می دهید. طراحی مجدد وب سایت ممکن است گزینه خوبی باشد.2. تغییرات ساختاری سازمانی

مدل کسب و کار شما به طور قابل توجهی تغییر کرده است و وب سایت شما دیگر کسب و کار واقعی تان را نشان نمی دهد. به عنوان مثال، شما یک فروشگاه گل دارید و یک وب سایت ساده که اطلاعات گل ها را در آن قرار داده اید. حالا شما فقط به خدمات تحویل گل تنها نیاز دارید و نیازمند قابلیت تجارت الکترونیک یا همان پرداخت آنلاین در وب سایت خود هستید.3. نام تجاری

55٪ از مردم زمانی که یک تجربه ناامید کننده در وب سایت خود دارند، از نام تجاری خود به طور کلی نا امید می شوند. بر طرف کردن تجربه کاربری بد، می تواند نام تجاری شما را تقویت کند.

گاهی اوقات نیز طراحی مجدد وب سایت می تواند بخشی از روند ترمیم برند که در سطح سازمان اتفاق می افتد باشد. اگر هویت بصری نام تجاری به طور قابل توجهی تغییر کند، وب سایت شما نیز باید تغییر کند.

شناسایی یک هدف واضح، طراح UX و مدیر پروژه را برای تصمیم گیری در طول فرآیند راهنمایی خواهد کرد.تنظیم معیارها

اگر شما در حال برنامه ریزی برای موفقیت هستید، باید معیارهای موفقیت را قبل از آن تعریف کنید.

هنگامی که یک هدف کلی برای طراحی مجدد وب سایت خود دارید، اهداف قابل اندازه گیری را برای پروژه تعیین کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید بعد از طراحی مجدد به فروش بیشتری دست پیدا کنید، می توانید اهداف خود را فروش بیشتر و یا میانگین درآمد از خرید هر مشتری، تعیین کنید.

توجه داشته باشید که این اهداف باید بسیار دقیق باشد به دلیل اینکه بهترین اساس کار برای طراحی سایت مجدد می باشد.

برای تعیین معیار شما، شما باید به دو سوال اصلی پاسخ دهید:

1. وضعیت فعلی وب سایت شما در رابطه با معیارهایی که شما به عنوان شاخص های موفقیت اندازه گیری می کنید؛ چیست؟

2. وب سایت شما در مقایسه با رقبای شما چگونه است؟

اگر شما به خوبی وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کرده باشید، برای اولین سوال به مشکل بر نخواهد خورد. معیارهای میانگین خود را برای 12 ماه گذشته به عنوان پایه قرار دهید. در بیشتر موارد طراحی وب سایت مجدد، شما نیز باید یک آزمون قابلیت استفاده را با معیارهای کمی به عنوان بخشی از معیار سنجش خود انجام دهید.

برای معیار رقیب، شما می توانید ارزیابی قابلیت استفاده رقابتی را انجام دهید. این یک عمل عالی است که نه تنها نقاط ضعف و قوت رقابتی شما را نشان می دهد، بلکه برخی از ایده هایی را که قصد داشتند از آنها "سرقت" کنید، تأیید می کند.

ارزیابی قابلیت استفاده رقابتی می تواند به عنوان یک بررسی تخصصی توسط یک تمرین کننده UX با تجربه یا به عنوان آزمایش کاربر انجام شود. این دومین آزمون آزمایشی استاندارد است که کاربران از وظایف از پیش تعیین شده در دو یا چند وب سایت رقیب استفاده می کنند.

پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !