سئو از زبان آدام کلارک : سیگنال در سئو چیست ؟ - قسمت سوم
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش

با سومین قسمت از نکات و تکنیک های سئو در سال 2017 از زبان آدام کلارک ، متخصص تایید شده گوگل هستیم .

در دو مطلب قبلی سایت ، به این نکته اشاره کردیم که وجود تکنیک هایی که

در سایت های غیر رسمی منتشر میشود قدیمی هستند و یا ازبین رفته اند و به

اپدیت های الگوریتم جستجو گوگل پرداختیم . در این مقاله به معرفی سیگنال

و اهمیت آن در سئو بعد از طراحی سایت میپردازیم .

سال های پیش ، هنگامیکه از سئو صحبت میکردیم ، بیشتر صحبت از وجود کلمات

کلیدی ، توضیحات مندرج در تگ های HTML و لینک بیلدینگ ( لینک سازی ONpage و

Offpage ) بود . اما با پیشرفت شبکه های اجتماعی و همه گیر شدن این شبکه

ها ، استراتژی های موجود نیز تغییر کرده و تمرکز برروی شبکه ها اجتماعی

رفته است . با وجود اینکه ، هنوز کلمات کلیدی و لینک سازی قدیمی نشده اند

، با اصطلاح جدیدی به نام سیگنال از شبکه های اجتماعی روبه رو هستیم .

این اصطلاح جدید را آدام کلارک اینگونه تعریف میکند : سیگنال یعنی میزان

بازخورد کاربر از مطالب شما در شبکه های اجتماعی ! اگر صفحه شبکه اجتماعی

سایت شما 1000 فالور و بک لینک داشته باشد و صفحه رقیب شما 4000 فالور و

بک لینک داشته باشد و مطالبش توسط کاربران دست به دست شود ( به اشتراک

گذاشته شود ) ، قطعا رقیب شما بهتر از شما در نتایج ظاهر میشود چرا که

میزان دنبال کننده بیشتری نسبت به شما دارد ! تااینجا با سیگنال و تعریف

آن از زبان کلارک آشنا شدیم ! اما باید به چند نکته مهم توجه کنید : -

منظور از بک لینک ، بک از صفحه رسمی شما در شبکه های اجتماعی است - میزان

دنبال کننده شما هرچه قدر بیشتر وطبیعی باشد شانس شما برای دیده شدن بیشتر

است . - به یک تکنیک راضی نشوید ! درکنار درج کلمات کلیدی و توضیحات ،

حتما از لینک بیلدینگ استفاده کنید .

پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !