نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش




مزایا تعمیرگاه و نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی بوش
در دنیای امروز تنها کیفیت کالای خریداری شده ملاک انتخاب نمی باشد - خدمات پس از فروش گسترده و به روز یکی از فاکتورهای مهم خرید هر کالا می باشد. محصولات هر برند معتبر و شناخته شده در صورتی قابل اعتماد می باشند که خدمات پس از فروش به روز و مورد تأیید شرکت تولید کننده آن باشد.
نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مجاز مرکزی بوش با سابقه طولانی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی و البته تعمیر ماشین لباسشویی بوش مفتخر است سال ها تلاش نموده که با تربیت پرسنل های تحصیل کرده و با تجربه، خدمات با کیفیتی را به هموطنان عزیز ارائه نماید.
در سالهای اخیر تجهیزات لباسشویی های بوش بسیار پیشرفته و البته دیجیتال شده است. در این راستا، لباسشویی بوش با استفاده از تکنولوژی BLDC توانسته است در پائین آوردن مصرف انرژی در دنیا پیشتاز باشد و دستگاه های ماشین لباسشویی با مصرف A+++ , A++ , A تولید نماید.
د، تعمیر ماشین لباسشویی به صورت 100 درصد در منزل با 36 ماه ضمانت کتبی و انجام تعمیر کمتر از 2 ساعت پس از تماس مشتری انجام می شود. همچنین نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تهران تعمیرات بوش به صورت 24/7 یعنی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشترکین محترم می باشد توضیح اینکه اگر مدت ضمانت دستگاه شما به پایان نرسیده حتماً با شماره های مندرج برروی کارت گارانتی خود تماس حاصل فرمائید. در غیر این صورت نمایندگی تعمیرات بوش و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بوش به عنوان نمایندگی مجاز مرکزی بوش در تهران و همچنین تعمیرگاه مجاز بوش تعمیرات لباسشویی شما را در کمتر از 2 ساعت به پایان خواهد رساند.
ویژگی های ماشین لباسشویی بوش:
طرحان شرکت بوش یک ماشین لباسشویی منحصر به فرد با ویژگی های خاص طراحی نموده اند که توانایی شستن لباس را تا حد ممکن بالا برده است به طوری که با مصرف آب و برق خیلی کم لباس ها را میشوئد. این امکان با طراحی شستشوی استوانه ای در لباسشویی بوش امکان پذیر شده است. البته ماشین لباسشویی های جدید بوش توانایی شستن با تکنولوژی پیمانه هوشمند (i - DOS) را نیز دارند که در این مدل ها نیازی به ریختن مواد شوینده در هر نوبت نمی باشد بلکه فقط یکبار مخزن مایع شستشو و نرم کننده شارژ می شود و برای 20 مرتبه شستشو به صورت هوشمند از آن استفاده خواهد شد.

پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.