==~~تمام نیاز شما برای طراحی یک بنر حرفه ای~~==
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش

با سلام

همین اول کار باید بگم مطالبی که در این تاپیک قرار دادم از سایت ثامن

بنر بوده اما من مطالب نابشو جمع آوری کردم و خدمت شما عرض میکنم

خوب اول از همه تعریفی از دو سبک فلت و رئالیسم رو براتون میزارم :

با فلت شروع میکنیم :

طراحی بنر فلت

اولین بار در ایران توسط ثامن بنر افتتاح و اجرا شد ، قبل از اجرا شدن

توسط تیم ثامن بنر اجرای پروژه های فلت در طراحی وب سایت مورد انجام بود

باید بدانید بسیاری از طراحان خارج از صنف طراحی گرافیک در ایران این سبک

بسیار زیبا را در اینترنت جهانی رشد و اجرا کردند .

تیم طراحی ما با

توجه به مشاهده نمونه وب سایت های فلت که به سادگی و زیبایی فوق العاده

حرفه ایی اجرا شده بود تصمیم بر آن گرفت یک سبک متفاوت در تبلیغات را اجرا و

استارت دهد ، طراحی بنر فلت ! بعد از اجرای این پروژه موفقیت آمیر در

اوایل اجرای این طرح بسیار برای وبمستر های ایرانی تازه و نو بود به طوری

که از هر تبلیغ دهنده ایی در اینترنت از این گونه بنر ها استفاده می کردند .

تخت

بودن طراحی ، حجم مناسب ، سادگی ، رنگ های فوق العاده ، متحرک سازی زیبا ،

تغییر رنگ بگ گراند به صورت منظم در هر اسلاید و … از ویژگی های بنر فلت

می باشد ، البته ویژگی های این سبک بنر فقط به این نوشته ها منتهی نمی

باشد .

برخی از ویژگی های بد این سبک بنر این می باشد در سایز های زیادی

همانند ۱۲۰×۲۴۰ | ۱۲۵×۱۲۵ به خوبی قابل اجرا نیست به طوری بعد از طراحی بنر

بسیار ساده می باشد زیرا برخی از متن هایی که در بنر فلت طولانی می باشد

در سایز های ذکر شده جایی برای قرار دادن نیست و ممکن است بنر شما از حالت

حرفه خارج شود و به بنر بسیار عادی تبدیل شود .

نمونه کار بنر فلت :

و حالا رئالیسم یا همون واقعگرا :

طرح های رئالیسم در زمان بسیار قدیمی که اینترنت به روی کار

آمد وجود دارد ، خلاصه سبک رئالیسم سه بعدی بودن و افکت های براق و زیبا

می باشد ، رئالیسم در کلمه دیگر هم قابل تعرفه هست کلمه ایی که به ایرانی

تبدیل شده است ” واقعگرایی ” طرح های رئالیسم و چه بهتر بگوییم واقعگرایی

بیشتر مورد استفاده در سایت های شرکتی و شرکت های بزرگ می باشد که اهمیت

زیادی بر روی وب سایت های خود ندارد منظور بنده شرکت های بزرگ ایرانی می

باشد که بیشتر توزیع محصولات غدایی و … یا حتی وب سایت های شخصی همچون

آقای روحانی که طراحی و اجرا آن به صورت سبک قدیمی یا همام رئالیسم می باشد

.

بنر

رئالیسم هم همین موضوع را دارد ، طراحی سه بعدی ، استفاده از افکت های فوق

العاده سنگین ، حجم متوسط به بالای بنر ، دارای رنگ های جذاب و براق و ..

بسیاری از ویژگی های دیگر می باشد .

از نظر تبلیغات بنر رئالیسم

بیشتر مورد استفاده نبوده است ، نه به دلیل حجم بالای بنر بلکه طراحی که

انجام می شود باید طبق قوانین باشد به فرض مثال استفاده نکردن از عکس

محصولات وب سایت در بنر – استفاده نکردن از ایکون های بی کیفیت ، بنر های

که به سبک واقعگرایی طراحی می شود بسیار جذاب تر از بنر فلت می باشد اما

انتخاب ما برای اثر گذاری کمپین تبلیغاتی خود استفاده از بنر فلت یا حتی

بنر معمولی می باشد که می تواند در کمپین های مهم به شما تبلیغ کنندگان کمک

کند.

نمونه کار بنر رئالیسم :

این تعریف این دو سبک

======~~~~~~~~======

حالا میرسیم به اجزای اصلی بنر

فونت !

این سری شامل 416 فونت می باشد که واقعا عالین برا طراحی بنربرای دانلود کلیک کنید

اینم از فونت

======~~~~~~~~======

حالا میرسیم به یک نکته مهم : Call To Action در طراحی بنر چه تاثیراتی دارد ؟

در طراحی بنر تبلیغاتی

مهم ترین بخش تاثیر گذار آن ایجاد ارتباط با کاربران وب سایت تبلیغ دهنده

ایجاد Call To Action مناسب و کوتاه است ، اما Call To Action در طراحی

بنر چه تاثیراتی دارد ؟ آیا با استفاده از Call To Action می توانیم به

استاندارد های بنر تبلیغاتی خود کمک کنیم ؟

در تبلیغات آنلاینی

که امروزه در اینترنت انجام تکنیک های خاصی برای موفقیت در تبلیغات به کار

برده می شود ما به مهم ترین نکته و تکنیک ها در این مطلب اشاره می کنیم .

۱-چگونه Call To Action در طراحی بنر استفاده کنیم ؟

شما می توانید با یک بک گرداند

ساده با استفاده یک نوشته با کیفیت و رنگ بندی زیبا و طراحی یک دکمه که

کاربر را دعوت به کلیک کن از این تکنیک استفاده کنید لطفا توجه کنید که شما

کاربر را دعوت می کنید و مجبور به انجام کلیک نکنید !

نمونه از بنر تبلیغاتی که از این تکنیک های تبلیغاتی استفاده شده

دکمه

ایی که عامل بسیاری از کلیک ها و بازدید کنندگان است ، با استفاده از Call

To Action شما می توانید کاربران و مخاطبان خود را با انجام یک کار دعوت

کنید نتیجه گیری که در این تکنیک گرفته شده بسیار موفق آمیر بوده است .

در زبان مخفف Call To Action می توان جمله را به CTA تبدیل کنیم ؛

بهتر است در طراحی بنر فارسی CTA یا Call To Action راست باشد و در جملات و بنر انگلیسی Call To Action در قسمت سمت چپ قرار گیرد ،

به

طور مثال در سایت رسمی Mozila از کاربر می خواهد که مرورگر FireFox را

دانلود کند و برای تشویق از کلمه ی Free (رایگان) در طراحی سایت خود

استفاده کرده است.

مطلبی که قرار گرفته شده بسیار در تبلیغات بنری به شما کمک می کند ، توجه کنید طراحی بنر

با استاندارد هایی که رعایت کنید بسیار در موفقیت کمپین های شرکت شما کمک

می کند . عوامل مهمی که در وبلاگ ثامن بنر قرار می گرد به صورت کاملا

اختصاصی توسط مدیر تولید محتوا ارسال می شود انجام هر گونه آموزش طراحی بنر

تبلیغات آنلاین یا مقالات طراحی گرافیک به یادگیری شما کمک می کند .

اینم از این انرژیتون افتاده

======~~~~~~~~======

اما اصل مطلب : رنگ !

رنگ بندی مناسب در طراحی بنر و راهنمای استفاده از آن ؛ موفقیت یک

کمپین بزرگ تبلیغاتی همانند توضیحاتی که در پست های قبلی در داده شد به

طراحی بنر

بسیار بستگی دارد ، آیا با داشتن یک بنر تبلیغاتی زیبا می توانید با خیال

آسوده تبلیغات خود را شروع کرد ؟ آیا فقط نمایش متن های در بنر می تواند شما را به راه رسیدن به موفقیت کمک کرد ؟

جواب خیر است ! تمامی استاندارد بنر ها دارای جزئیات ریز و درشتی می

باشد ، به طور مثال داشتن Call To Action در طراحی بنر بسیار موثر و تاثیر

گذار برای تکمیل استاندارد های بنر تبلیغاتی می باشد .

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 864x504px.

اما در نگاه های دیگر باید بنر را بسیار زیبا طراحی کنم به فرض مثال

بنر شما در بین چندین بنر قرار میگیرد باید طوری رنگ بندی را در طرح

تبلیغاتی خود مشخص کنید در نمایش بنر

خود بین این همه طرح تبلیغاتی شکست نخورید – اشتباه نکنید منظور ما

استفاده از رنگ های جیق همانند زرد ، قرمز ، نارنجی نیست بلکه استفاده از

رنگ هایی استاندارد همانند خاکستری ، آبی کم رنگ ، رنگ فلت ( رنگ فلتی

معمولا بسیار کم رنگ و ساده می باشد و بیشتر مورد استفاده بنر فلت است )

استفاده کنید توجه کنید دکمه های Call To Action را کاملا ضد بک گرداند بنر

رنگ آمیزی و تغییر رنگ دهید .

اگر بک گراند بنر

شما سیاه است دکمه Call To Action را حتما سفید کرده و با نوشته سیاه روی

آن تایپ کنید ، باید توجه کرد بعضی از رنگ ها هم که ضد هم می باشند کاملا

با هم مطابقت ندارد همانند رنگ های آبی و قرمز ، شاید کنار هم ضد هم باشند

اما اگر قرار باشد در یک بنر تبلیغاتی استفاده شود حتما از زیبایی بنر شما

کاسته می شود .

اینم از رنگ

======~~~~~~~~======

و حالا مواد لازم :

دانلود آیکون های فلت با موضوعات مختلف

برای دانلود کلیک کنید

ابزار ها کمکی در طراحی بنر :

برای دانلود کلیک کنید

100 لوگو لایه باز مخصوص طراحی در بنر

برای دانلود کلیک کنید

بازهم آیکون های فلت و زیبا :

برای دانلود کلیک کنید

بازهم آیکون , .. :

برای دانلود کلیک کنید

و حالا سه بکگراند خوشگل واسه بنر های رئالیسم :

برای دانلود کلیک کنید

===========~~~~~~=========

خوب امیدوارم از این تاپیک استفاده کاملو ببرید و تونسته باشم کمکی به شما کرده باشم

تشکر شده:

4 کاربر از fada به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: whatyouknow / yousofata1380 / ahmadreza9001 / lee /

پاسخ ها

به نظرم بهتره خودت استفاده کنی یعنی خودت اول یادبگیر بعد اینجا بزار

امضاي کاربر :

برای ارتباط با ای دی @SirsLamy در تلگرام پ.م بدید ...

عالی بود به درد ما که خورد

امضاي کاربر :

♫با توکل به خدا مسیر زندگی ات را ادامه بده♫
☺☺☺☺



نقل قول از daygraph

به نظرم بهتره خودت استفاده کنی یعنی خودت اول یادبگیر بعد اینجا بزار

چشم حتما!

بسیار مفید !! + آیکن های جدید نیاز داشتم !

عالی بوت

امضاي کاربر :


براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !