اکنون قصد دارم ۴ بنر را که از نظر کیفیت طراحی و اصول حرفه ای بنرهای تبلیغاتی در سطح بسیار پایینی قرار دارند به عنوان بدترین بنرهای ماه شهریور معرفی و بررسی کنم.
پس با من همراه باشید…بنر شماره ۱ :
فونتهای بسیار کوچک و ناخوانا
تصویر پس زمینه ناواضح
گزینه فراخوانی به عمل دیده نمی شود و رنگ پس زمینه را دارد ( خرید آنلاین با کارت شتاب! )
لوگو بسیار کوچک بوده و دیده نمی شود
متن بنر با سرعت زیادی تغییر می کند و با توجه به فونت کوچک خود، به سختی خوانده می شود.
بنر شماره ۲
یک هتل پنج ستاره به یک بنر گرافیکی حرفه ای و جذاب نیاز دارد؛ نه بنری که فاقد هر گونه المانهای گرافیکی جذاب و حرفه ایست.
به علت پس زمینه قرمز، متن زیر لوگو به درستی خوانده نمی شود
متن اسلاید اول، با نظم نوشته نشده و المان های آن اعم از عبارت هتل بین المللی تبریز، ستاره ها و لوگو به طور منظم و مناسب در تصویر چیده نشدند.
تصویر پس زمینه دوم؛ واضح و گویا نیست و فقظ باعث شلوغی اسلاید دوم شده است
از دکمه فراخوانی به عمل استفاده نشده است.
در متن اسلاید دوم، استروک رنگی دور کلمات نازیبا و نامناسب هستند.
بنر شماره ۳
متنهای اسلاید دوم کوچک بوده و قطعا خوانده نخواهد شد
تصویر مرحوم طباطبایی در اسلاید دوم کوچک بوده و چهره اش به درستی مشخص نیست
متن ” با لذت ببینید ” باید بزرگتر باشد
هیچ توصیف مناسبی از سایت پلاس صورت نگرفته و کلیک کننده فقط به علت آگاهی از مطالب مربوط به علی طباطبایی کلیک می کند ( یعنی برای مجله ویدیویی پلاس هیچ برندسازی صورت نگرفته )
از فراخوانی به عمل استفاده نشده است
بنر شماره ۴
هم در پس زمینه و هم متن از رنگ زرد استفاده شده زننده است.
تمام متن مورد نظر در یک اسلاید گنجانده شده که برای خوانده شدن اثر منفی می گذارد.
متن زیر نام شرکت، طولانی بوده که به علت فونت کوچک . استروک سیاه، برای خوانده شدن مناسب نیست.