تور بالی
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
تور بالی بازديد : 540




«اندونزی، کشوری مبهم و گیج کننده با ماجراجویی های بی شمار.»

سرزمینی با 17،000 جزیره؛ که در 8،000 تای آن مردم به طور دائمی در آن سکونت دارند که هر کدام یک ترکیب منحصر به فرد از افرادی است که در آن جزیره زندگی می کنند؛ 300 زبان مختلف برای صحبت کردن.

سرزمینی با فرهنگ ها، مردم، حیوانات، آداب و رسوم، گیاهان، مناظر، آثار هنری و غذاهای متنوع و فراوان و بی شمار.

مزارع سرسبز برنج که مانند تراس روی کوه ها قرار دارند، حیوانات آزاد در جنگل ها و سواحل و دریاچه های فراوان و بکر. در پشت این مناظر طبیعی، سرزمین زیبا و خیره کننده با مردمان دوست داشتنی و یکی از بهترین دارایی های آسیا منتظر شما است.

زمانی که به اندونزی فکر می کنیم، ناخودآگاه جزیره بالی به ذهن می رسه و یه جورایی بالی را به عنوان نماینده کل اندونزی می دونیم.
بالی محبوب ترین جزیره برای گذراندن تعطیلات در بین تمام جزایر اندونزی هست. لقب این جزیره، جزیره خدایانه، آن هم به این دلیل که بین تمام جزایر رنگارنگ اندونزی و بعد از یک دهه از ورود میلیون ها گردشگر به این جزیره، همچنان زیبا و مرموز مانده. از صبح تا غروب آفتاب در بالی انواع تفریحات و گشت گذارهایی مثل موج سواری، دیدن معبدهای باستانی و کاخ هایش، آتشفشان های فعال و جنگل های وحشی و شنا تو ساحل های شنی سفید در جنوب و ساحل هایی با شن های سیاه در شمال و غرب، می تونید انجام بدید. شب های بالی هم معروف هستند، با یک عالمه نمایش های خیابانی و شاد که می تونه حسابی سرگرمتون کنه و بهتون خوش بگذره. اکثر هتل ها و ویلاها در ساحل های کوتا، سمیناک و جیمباران قرار گرفتند و بهترین هتل های ساحلی با دریایی آرام و شن های سفید زیبا در شرق جزیره و در ساحل های سانور، نوسا دوا و ساحل دورافتاده کاندیداسا قرار دارند. این جزیره جادویی ارزش کشف کردن و گشت و گذار را دارد.

در چند سال گذشته
تور بالی برای ایرانیان یک مقصد توریستی محبوب به حساب آمده است و استقبال زیادی از این تور از طرف گردشگران ایرانی شده است. با آژانس هواپیمایی سام سیر مفتخر است که در چندین سال گذشته در زمینه تورهای بالی به صورت حرفه ای با کارگزاران مجرب در اندونزی به طور مستقیم، کار نموده است و تجارت زیادی در این زمینه به دست اورده است و توانایی اجرای تور بالی را برای مسافران گرامی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت عالی دارا می باشد.

تشکر شده:

1 کاربر از lorasami به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: nushnushi /

پاسخ ها



دانستنی های سفر


تـــور ارزان پاتایـــــا | چه جور تفریحی را برای پاتایا مدنظر دارید؟! ♥
تور ارزان و لحظه آخری پاتایا تایلند 🦉 ☺♥☻
بالاخره نوبت به پاتایا رسید! شهر مرموز و مصداق ضرب المثل شنیدن کی بود مانند دیدن! فقط بخش کوچکی از گردشگری پاتایا منصوب به گردشگری جنسی و منحرف است و شما می توانید حتی با خانواده هم به این شهر زیبا روید و از طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری ناب پاتایا بهره ببرید. فقط کافیست سمت خیابان walking street نروید!
پاتایا یک شهر زیبا در تایلند است که مردم به تعداد میلیونی برای خواسته های خود به این شهر سفر میکنند و بالا رفتن رقابت برای کسب گردشگر باعث ارزان شدن تور پاتایا شده است.
تورهای پاتایای لحظه آخری امروز + قیمت

تور تایلند لحظه آخری چه قیمتی دارد؟
تور تک پاتایا یعنی تور تایلندی که فقط شامل شهر پاتایا شود ارزان ترین تورتایلند محسوب می شود و قیمتش از تور پوکت و بانکوک و ترکیبی شامل بانکوک و پوکت و پاتایا ارزان تر است. شاید یک دلیل آن خاکی بودن مردم این شهر و سطح پایین تر کلاس هتل ها و امکانات شهری نسبت به سایر شهرها با توجه به جنسی بودن دلیل سفر به این شهر و دختران آماده برای مردها و هرج و مرج عجیبی که در این شهر حکم فرماست باشد. این شهر متاسفانه در دنیا با نام صنعت سکس و جنسی مشهور شده و معمولا کسانیکه عقده های جنسی دارند و کم هم نیستند به این شهر می روند اما هستند عده زیادی که با خانواده و برای دیدن جاذبه های طبیعی و دیدنی پاتایا به این شهر می روند. پس آگاه باشید که افراد سالم هم می توانند به پاتایا بروند!

راهنمای سفر به پاتایا | البته خودتون استادید! 😈😈
کمترین قیمتی که ما برای تور پاتایا برای شما عزیزان ارائه کرده ایم یک میلیون و هفتصد هزار تومان بوده است و در سال 97 هم باز قیمت های پایین ارائه می شوند. البته در تور پاتایا نوروز 97 طبیعی است که قیمت های تور پاتایا کمی بالا باشند. اما با فروکش کردن تب تعطیلات باز هم قیمت ها ارزان می شوند. البته هر چیزی در فصل خودش بیشتر می چسبد! تور ارزان پاتایا دلیلش همین امر است و دلیل نامگذاری و وجه تسمیه آن در بین تور های ارزان تایلند همیناست.

هزینه سفر به پاتایا | خرج های اصافی در پاتایا! 😈تور پاتایا تایلند از مشهد و اصفهان و شیراز هم امکان پذیر است؟
دوستان شهرستانی می توانند برای رزرو تور پاتایا با دفتر ما تلفنی هماهنگی های لازم را بعمل بیاورند و حتی بلیط و واچر هتل پاتایای خود را از طریق برنامه هایی نظیر تلگرام دریافت کنند و با یک پرواز داخلی کوتاه مدت به تهران بیایند. دقیقا مثل اینکه با یک ایرلاین خارجی به یک کشور دوم می روند و توقفی در آن کشور دارند اما اینبار این توقف در تهران است و می توانند چند ساعت در تهران باشند یا اینکه چند روز در تهران باشند و از امکانات پایتخت استفاده کنند تا زمان سفرشان به پاتایا فرابرسد و عازم تایلند شوند. اگر این بلیط داخلی چارتر باشد شاید رقم آن هم بسیار ناچیز محسوب شود.



قیمت تور ترکیبی پاتایا پوکت - بانکوک پوکت - یا پاتایای تنها ؟ کدام یک ارزان تر است؟
قیمت بلیط تایلند برای تور تایلند متنوع و مختلف است. مثلا تور بانکوک-پوکت رقم بالایی را می طلبد اما تور پاتایای تک بسیار ارزان تر است. پس تور پاتایا را در ابتدای ارزان ترین تورهای تایلند قرار میدهیم. پس از آن نوبت به دو مسیر دیگر تایلند بشرطی که تک باشند می رسد یعنی یا بانکوک یا پاتایا که بسته به زمان اعزام به تور قیمت آنها متفاوت می شود. پس از این دو مسیر به تورهای ترکیبی می رسیم که ارقام آنان باتوجه به تاریخ سفر و ایام هفته یا میان هفته بودن تور و میزان تقسیم روزهای تور در تورهای ترکیبی و نوع هتل و نوع پرواز متفاوت است. پس رنج قیمت تورهای تایلند به ترتیب ارزان به گران به شکل زیر است:
پاتایا
بانکوک
پوکت
بانکوک-پاتایا
بانکوک-پوکت
........

در سفر پاتایا چی بخریم؟سوغات معروف پاتایا چیست؟فصل حراج پاتایا؟

مجری مستقیم و بدون واسطه تور پاتایا کیست ؟
شما هم اکنون داخل وب سایت یکی از مجریان بنام و معروف تورهای ارزان قیمت خارجی هستید. در مسیر تایلند هم ما بصورت تخصصی تمامی مسیرها را تعریف کرده ایم و بصورت مرتب این تورها را با پروازهای ماهان ایر و عمان ایر برگزار می کنیم. پروازهای تای ایرویز هم به مشکل برخورد کرده است که تا رفع شدن این مشکلات با این خطوط هوایی در خدمت شما عزیزان هستیم. پس در جواب سوال "بهترین کارگزار تور پاتایا تایلند کیست ؟" باید بگوییم دو نقطه آژانس هواپیمایی و مسافرتی هورگشت پارس واقع در خیابان سهروردی شمالی تهران.


برترین هتل های ارزان, متوسط و گران و لوکس پاتایا کدامند؟قیمت ارزان بلیط تایلند چقدر است ؟
شما عزیزان می توانید قیمت تورهای ارزان تایلند را برای مسیرهای بانکوک و بانکوک-پاتایا و بانکوک-پوکت در منوی تور بانکوک و همچنین تورهای پوکت را در منوی تور پوکت و تور پاتایا و تور پاتایا پوکت را در منوی تورهای پاتایا مشاهده نمایید. با کلیک بر روی هر تور در آن صفحات هتل های تعریف شده آن شهرهای تایلند را به تفکیک و تفصیل با قیمت های مختلف بسته ویژه آن هتل برای یک,دو یا چند نفر در یک اتاق هتل و خدمات هتل مشاهده کنید. هم چنین امکان رزرو هتل نیز بصورت آفلاین موجود است. اینکه چگونه تور تایلند را رزرو کنید در مقاله های دیگر توصیح داده شده.


رزرواسيون هتل در كشور تايلند
ما با تعداد زیادی از هتل ها در تایلند در ارتباط هستیم و از طریق لیدرهای مقیم در کشور تایلند هماهنگی های لازم را بعمل می آوریم. شما از طریق اینترنت یا تلفنی هتل مورد نظر خود را رزرو می کنید. در ایران رزرو هتل خارجی با کارت شتاب امکان پذیر است. بهترین سایت رزرو هتل خارجی همین سایت هورگشت خودمان است چون نحوه و مسیر رزرو هتل در آن منطقی و استاندارد است و شما بسادگی می توانید تور و سفر خود را ثبتنام کنید. البته ما نحوه رزرو هتل از سایت booking را هم توصیح داده ایم تا کاربر بتواند خود هم اقدام به رزرو داشته باشد و با مقایسه قیمت های دوطرف ارزان بودن تورهای ما را به چشم ببیند.

برترین جاذبه های گردشگری تایلند: بانکوک , پاتایا و پوکت! 🦉
قیمت بلیط تایلند رفت و برگشت چقدر در می آید ؟
از هر جنبه که نگاه کنیم خریدن تور به نفع مسافر است. مثلا اگر شما همین الان بلیطهای رفت و برگشت تایلند را چک کنید چیزی نزدیک به 2میلیون تومان باید بپردازید. در حالیکه کل تور مثلا پاتایا این قیمت است. یعنی هم بلیط هواپیما و هم قیمت اقامت در هتل های خاص پاتایا و صبحانه و سیم کارت و بیمه و هزینه راهنمایی های لیدر و ترانسفر! پس شما به یک تیر چند هدف را می زنید. اما اگر بخواهید همه اینها را خود پیدا کنید اولا زمانبر است و نیاز به جستجو و کنکاش زیادی دارد و چه بسی شما به علت غریب بودن و آشنایی نداشتن با قوانین و مقررات تایلند به بیراهه روید. پس تور تایلند که پایین ترین قیمت آن 1700000 تومان در سال اخیر بوده را با خیال راحت تهیه کنید و آگاه باشید که این نرخ حتی پول بلیط هواپیمای شما هم نمی شود و ما بعلت چارتر و گرانتی کردن پرواز و هتل در تایلند به این ارقام سفر رسیده ایم.


تور چارتر پاتایا تایلند با کمیسیون ویژه و تخفیف استثنایی
تورهای پاتایای ما جزو ارزان ترین تورهای مسیر تایلند در ایران می باشند. بد نیست نگاهی به قیمت های این تور در سال 96 بیاندازیم:
تور ارزان پاتایا بهار96 (7 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,715,000 تومان با هتل 4 ستاره ای وان استار | A one star Hotel با پرواز ایرلاین تای ایرویز
تور پاتایا 25 اردیبهشت (8 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,875,000 تومان با هتل 4 ستاره ای وان استار | A one star Hotel با پرواز ایرلاین ماهان ایر
تور پاتایا ویژه خرداد (8 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,990,000 تومان با هتل 3 ستاره یس بوتیک | Yes Boutique Hotel با پرواز ایر لاین ماهان ایر
تور پاتایا ویژه تیرماه 96 (8 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,950,000 تومان با هتل 3 ستاره یس بوتیک | Yes Boutique Hotel با پرواز ایرلاین ماهان ایر
تور ارزان پاتایا ویژه تابستان 96 (7 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,715,000 تومان با هتل 4 ستاره ای وان پاتایا | A - one Pattaya Hotel با پرواز ایرلاین ماهان ایر
تور پاتایا ویژه امرداد 96 (8 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,940,000 تومان با هتل 3 ستاره یس بوتیک | Yes Boutique Hotel با پرواز ایرلاین ماهان ایر
تور پاتایا ویژه شهریور 96 (8 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,940,000 تومان با هتل 3 ستاره یس بوتیک | Yes Boutique Hotel با پرواز ایرلاین ماهان ایر
تور پاتایا ویژه مهر و آبان 96 (9 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,950,000 تومان با هتل 3 ستاره یس بوتیک | Yes Boutique Hotel با پرواز ایرلاین عمان ایر
تور ارزان پاتایا ویژه آذر 96 (8 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 1,780,000 تومان با هتل 3 ستاره سی شور | Sea Shore Hotel با پرواز ایرلاین عمان ایر
تور پاتایا ویژه دی 96 (9 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : 2,245,000 تومان با هتل 4 ستاره ای وان استار | A one star Hotel با پرواز ایرلاین ماهان ایر
تور پاتایا ویژه نوروز 97 (9 روزه)
شروع قیمت اتاق دوتخته از : با پرواز ایرلاین ماهان ایر
تاریخ رفت 26 اسفند | برگشت 4 فروردین
تاریخ رفت 27 اسفند | برگشت 5 فروردین

با تور ارزان قیمت پاتایا بیشتر آشنا شوید | پاتایای خطرناک!! 🦉
قیمت ویزا تایلند چند تومان است ؟
تایلند - بانکوکعادی سینگل5 روز کاری45 یوروتایلند - بانکوکعادی دبل5 روز کاری75 یورو






خدمات معمول ،آژانس هورگشت در تور پاتایا :

بلیط رفت و برگشت پروازماهان ایر +ویزای توریستی + N شب اقامت در هتل با صبحانه +یک گشت شهری در پاتایا + ترانسفر فرودگاهی و بین شهری + لیدر فارسی زبان+بیمه مسافرتی+ سیم کارت اعتباری تایلند

راهنمای سفر به پاتایا | البته خودتون استادید! 😈😈مدت زمان پرواز تهران پاتایا چقدر است ؟
5 تا 6 ساعت اگر توقفی در میان نباشد و بنا به نام ایرلاین کشور ثالثی مطرح نباشد.


آیا پرواز مستقیم تهران به پاتایا داریم ؟
خیر , پروازها ابتدا به بانکوک رفته و از آنجا بصورت زمینی یا هوایی در مدت کوتاهی به پاتایا منتقل می شوید.





پیوند ها


مکمل ورزشی چیست؟

مکمل ورزشی
محصولاتی هستند که برای بالا بردن کارایی ورزشکاران استفاده می شوند. این
موارد در انواع و اقسام مختلفی وارد بازار می شوند: ویتامین ها، مواد
ترکیبی و ساختگی، هورمون ها، اغلب آن ها هم یک دستور استفاده بلند و بالا
دارند و از هر کجا می توانید آن ها را تهیه نمایید.


بسیاری از افراد براین باورند که مکمل ورزشی می توانند بر آن ها کمک کنند تا توده های ماهیچه ای حجیم تر، نیرو و استحکام بیشتری پیدا کنند، عده دیگری هم هستند که از مکمل ورزشی صرفاً برای کاهش وزن بدن شان سود می جویند، باید بدانید که اگر تا به حال فکر استفاده از مکمل ورزشی
به ذهن تان رسیده است، در این میان تنها نیستید؛ بسیاری از جوانان زمانی
که نزد پزشک ورزشی مراجعه می کنند، تمایل دارند تا در مورد مکمل ها و نحوه
کارایی آن ها اطلاعات بیشتری داشته باشند.


مکمل های رایج و تاثیر آن ها بر روی بدن


در مورد مکمل ورزشیچه
از هم تیمی خود در رختکن چیزهایی شنیده باشید، چه از فروشنده سر کوچه،
باز هم این احتمال وجود دارد که متوجه نباشید داستان از چه قرار است و
عملکرد این مکمل ها چگونه است و می تواند چه خطراتی را برای بدن شما در
برداشته باشند.



مکمل ورزشی به 3 دسته تقسیم می شوند

خرید مکمل ورزشی که بر تولید سوخت و ساز انرژی موثر است مثل بی کربنات سدیم
خرید مکمل ورزشی که باعث پرورش عضله می شوند مثل اسید های آمینه



برای مطالعه بیشتر در مورد انواع مکمل ورزشی کلیک کنید


مطالب مرتبط :

خرید شیر خشک

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.