
ریپورتاژ آگهی
,جایگاه تبلیغات در قالب سایت و وبلاگ
طراحی وب سایت از جمله تخصص های مهمی است که نه تنها باید به رابط کاربری در آن توجه نمود بلکه می بایست علاوه رابط و تجربه کاربری به معقوله ی تبلیغات آنلاین در طراحی وب سایت توجه نمود ، شاید در قالب هایی که به صورت شرکتی طراحی می شوند و در ساختار وب سایت های شرکتی آماده می شوند این موضوع آن چنان حائز اهمیت نباشد ، اما قرار دادن مکانی برای نمایش آگهی در هر وب سایت بسیار مهم بوده و کاربران به آگهی ها توجه ویژه ای دارند . هر شرکتی وقتی طراحی بنر تبلیغاتی خود را به گروه خلاق پارسی طرح ایرانیان می سپارد تا میزان قابل توجهی خیال خود را برای طراحی گرافیک یک بنر تبلیغاتی آسوده کرده است .
خوب میدانیم تبلیغات این روزها از نظر رقابت بین کسب و کار ها بسیار دشوار شده است ، از همین رو ابتدا باید سفارش طراحی بنر خود را به گروه خلاق و ایده پرداز پارسی طرح بسپارید و سپس به دنبال آن یک وب سایت مناسب و پربیننده برای نمایش آگهی پیدا کنید .
این روزها قالب هایی که توسط طراحان تم و قالب مانند قالب گراف طراحی می شود از استاندارد های خوبی برخوردار هستند . در قالب هایی که طراحی می شوند همواره تلاش شده است به بحث تبلیغات به صورت ویژه ای پرداخته شود ، به طوری که جایگاهی که برای نمایش یک طرح بنر اختصاص داده شده است ، تا حد مناسبی برای کاربر قابل مشاهده و غیر قابل آزار می باشد ، این مساله نه تنها به شما کمک می کند تا طرح تبلیغاتی تان را به خوبی نمایش دهید بلکه اثر بخشی آگهی شما چند برابر بیشتر می شود . متاسفنه ضعفی که این روزها در برخی وب سایت ها مشاهده میکنیم وجود تعداد زیادی از Banner Advertisings هستند که باعث آزار مخاطبان می شود . متاسفانه کم توجهی به کاربران اینترنتی در برخی از وب سایت مشکلات متعددی را ایجاد کرده است و از آنجایی که مدیران برخی وب سایت ها به این موضوع توجه خاصی ندارند و دقت نمیکنند .
کدام جایگاه برای نمایش بنر تبلیغاتی مناسب است ؟
اگر بخواهیم استاندارد ها را در نظر بگیریم باید پاسخ این سوال را اینگونه دهیم ، برای نمایش برند تجاری یا لوگو خود در قالب معرفی خدمات در یک طرح گرافیکی که به صورت بنر تبلیغاتی باید به جایگاه های نمایش بنر توجه کنید ، لازم به ذکر است یکی از دلایل مهم در این امر تفاوت جایگاه های نمایش در هزینه ای برای تبلیغات می پردازید است . به طوری که اگر شما در هدر وب سایت تبلیغ خود را نمایش دهید از میزان تاثیر گذاری بیشتری برخوردار است و از طرفی مدیر وب سایت نباید بیش از یک طرح را در هدر خود نمایش دهد ، این یک استاندارد اولیه در هدر می باشد .
در ادامه وقتی یک صفحه ی اینترنتی را با اسکرول به پایین میکشانیم ، باید به سایدبار اشاره کنیم ، سایدبار به صورت یک ستون در سمت چپ یا راست صفحه وجود دارد که باعث می شود وقتی کاربر در حال مشاهده و مطالعه پست های یک وب سایت است ، تبلیغ شما را به خوبی ببیند .
جایگاه های دیگری هم وجود دارد اما هیچگاه پیشنهاد نمی کنیم مدیران وب سایت ها از جایگاه هایی نظیر بین پست ، انتهای هر مطلب و فوتر ها استفاده نمایید .