استراتژی محتوا در طراحی سایت:
سفارش تبليغات در انجــمن قالب گراف ورود به تاپيک اطلاعيه هاي تابستانه قالب گراف
امور گرافيکي و کدنويسي وب خود را به جي جي ميزبان بسپاريد
نام کاربري : پسورد : فراموش
یکی از روش های موثر در بهبود تجربه کاربری وب سایت، تولید محتوای با کیفیت است. متاسفانه بیشتر مدیران سایت ها، آنقدر درگیر کارهایی مانند راه اندازی ورکت، یک سری نوشته های معمول وجود دارد که هم از همان روش های استفاده می کنند. اینگونه نوشته ها، تنها نقش اطلاع رسانی دارند.
از طرف دیگر مطلب نویسی برای سایت باید برای مخاطب خاص شرکت باشد و به شکلی نوشته شود که خواننده را به خرید محصولات ترغیب کند. این اقدام می تواند هر شکلی داشته باشد. باید به یاد داشته باشید که هدف نهایی تبدیل کاربر به مشتری است.
به فرآیند ساختار بندی متن که کاربر را به سمت هدف شرکت هدایت می کند، استراتژی محتوا می گویند.
هر چند بیشتر افراد به ظاهر و طراحی سایت خود بیشتر اهمیت می دهند اما استراتژی محتوا نکته اصلی است که باعث می شود طراحی سایت به نتیجه بنشیند.
بدون داشتن استراتژی محتوا،
گزینش زمانی انجام می شود که نمی خواهیم تولید محتوا را از صفر شروع کنیم یا تعدادی مطلب در حال حاضر داریم. برای مثال داریم یک سایت را از ابتدا طراحی می کنیم و سایت حاضر دارای مطلب است. می توانیم از این مطالب استفاده کنیم. برای این کار باید این مطالب بازنویسی شوند و از نظر سئو بهینه سازی شوند.
توسعه
وقتی تیم پشتیبانی می خواهند کدهای یک سایت را توسعه دهند، در اولین قدم باید با تیم تولید محتوا هماهنگ باشند. از تعریف گزینه های فهرست سایت تا تولید یک فراخوان اقدام، همگی باید با هماهنگی تیم تولید محتوا انجام شود. در حقیقت محتوای سایت، نوع طراحی ساختاری و بصری سایت را مشخص می کند.
اگر می خواهید برندتان معتبر و مشهحربه ساختار و محتوای گرافیکی یک سایت را درست کنند، قطعاً سایت از هر نظر کاملاً بهینه خواهد بود.
امضاي کاربر :
طراحی سایت
طراحی سایت

پاسخ ها

براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.