قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .
موضوعات اين مطلب :
سایر موضوعات
,
ریپورتاژ آگهی
,

ویژگی های نرم افزار CRM

سه شنبه 28 بهمن 1399 - 18:58
52 بازدید
ویژگی های نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری راهبردی است که از سوی سازمان برای سازماندهی کارآمدتر مشتریان و فروشندگان جهت دستیابی به بهترین نتایج در کسب و کار استفاده می شود. این سامانه از ویژگی های زیر برخوردار است:   نیازهای مشتریان یک سازمان به طور قطع نمی تواند نیاز دقیق مشتریانش را پیش بینی کند. از این جهت مصاحبه با مشتری برای شناخت علایق اش بسیار مهم است تا بر این اساس بتوان نیاز واقعی مشتریان را شناخت و اولویت بندی کرد. بدون واکاوی نیازهای واقعی، ارائه خدمات موثر و نگهداشتن مشتریان در بلند مدت دشوار خواهد بود. با خرید نرم افزار CRM برای سازمان خود، بهتر می توانید نیازهای مشتریان را پیش بینی نمایید.   http://upir.ir/images/4mw1ebme9ub2unjegav.jpg پاسخگویی به مشتریان پاسخ دهی به مشتریان واکنش سازمان به سئوالات و فعالیت های مشتری است. مواجهه هوشمندانه با این پرسش ها بسیار حائز اهمیت است چرا که سوتفاهم های کوچک می توانند احساس ناخوشایندی را منتقل کنند. موفقیت به طور کامل به درک و تفسیر این سئوالات و سپس ارائه بهترین پاسخ ها بستگی دارد. در این موقعیت چنانچه کارمند پاسخگو در سازمان بتواند با ارائه پاسخ دقیق به پرسش های مشتریان، رضایت ایشان را کسب نماید، در برقراری رابطه ای حرفه ای و صمیمانه موفق بوده است. یکی از موثر ترین ابزار در این زمنیه نرم افزار گزارش تماس است.   رضایت مشتریان رضایتمندی مشتری شاخص سنجش نحوه همکاری و رسیدگی به نیازهای و پاسخگویی به آنها در تحقق انتظارات مشتری است. در بازار تجارت رقابتی امروزه رضایت مشتری یک عامل مهم عملکرد و متمایزکننده راهبردهای تجاری است. از این رو رضایتمندی بیشتر مشتری به معنای رونق بیشتر کسب و کار و ماندگاری بیشتر مشتری خواهد بود.   وفاداری مشتری وفاداری مشتری به معنای گرایش مشتری به تداوم ارتباط تجاری با یک تامین کننده خاص و خرید مرتب از آن است. این موضوع زمانی رخ می دهد که مشتری از تامین کننده به طور کامل رضایت دارد و برای انجام معاملات بیشتر به آن مراجعه می کند و یا زمانی که مشتری تمایل به خرید متوالی کالا یا برندی مشخص در طول زمان از آن تامین کننده دارد. برای تقویت وفاداری مشتری، مهم ترین نکته این است که سازمان به طور مرتب رضایت مندی مشتری را کنترل نماید. از این رو وفاداری مشتری ویژگی موثر سامانه CRM است که همیشه برای موفقیت کسب و کارها لازم می باشد.     ویژگی های نرم افزار CRM به کسب و کار شما کمک می کند.   حفظ مشتری حفظ مشتری فرآیندی استراتژیک در جهت نگهداشتن مشتریان موجود و تلاش برای عدم مراجعه آنها به دیگر تامین کنندگان است. مشتریان وفادار معمولا به حفظ ارتباط با برندها و کالاهای مشخص تا زمانی که نیازهایشان به خوبی تامین می شود، علاقه مند هستند. این افراد معمولا در انتخاب محصول و برند جدید ریسک نمی کنند. هر چه امکان حفظ مشتریان بیشتر باشد، احتمال رشد خالص کسب و کار بیشتر خواهد بود.   شکایات مشتریان مواجهه با شکایات مشتریان برای تامین کننده همیشه یک چالش بوده است. به طور طبیعی طرح شکایت از مشتریان به معنای عدم رضایت ایشان است. دلایل متعددی برای شکایت یک مشتری می تواند مطرح شود. در شکایت مشتری ممکن است یک دلیل واقعی و درست وجود داشته باشد که نارضایتی مشتری را ایجاد کرده است با اینحال گاهی شکایت ناشی از برخی سوتفهام ها در تحلیل و تفسیر شرایط معامله یک کالا یا خدمت است که از سوی تامین کننده (کارمند فروش سازمان) ارائه شده است. رسیدگی به این شکایات برای جلب رضایت حداکثری مشتری برای هر سازمان بسیار مهم است و از این رو بسیار حیاتی است که سازمان مجموعه ای از فرآیندهای از پیش تعریف شده در نرم افزارCRM را در مواجهه با این گونه شکایات و پاسخگویی مناسب در اختیار داشته باشد.   خدمات مشتریان در یک سازمان، خدمات مشتریان به معنای فرآیند مرتبط با ارائه اطلاعات و خدمات برندها و محصولات آن سازمان است. رضایتمندی مشتری به ارائه خدماتی که از سوی کارمند سازمان به او عرضه می شود بستگی دارد. سازمان نه تنها باید جزئیات خدمات خود را به مشتری به خوبی روشن و تشریح نماید بلکه باید شرایط کاری مرتبط را نیز به خوبی منتقل نماید. چنانچه کیفیت و روندخدمات سازمان بر اساس انتظارات مشتری پیش رود، سازمان مبادلات و تعاملات مالی خوبی با مشتریانش خواهد داشت.   اجازه بدید سازمان شما یک شرکت یا سازمانی تازه تاسیس باشد که جنبه های پیش گفته در برخورد با مشتری واقعی را از طریق خرید نرم افزار CRM سازماندهی و پیگیری می کند.
عضویت در قالب گراف با تایید ایمیل هست. پس از ایمیل واقعی برای ثبت نام کمک بگیرید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
می خواهم طراحی سایت خود را به قالب گراف بسپارم بزن سفارش بدیم !
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 909
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 37460
افراد آنلاین : 5
آمار بازدید
بازدید امروز : 2,868
بازدید دیروز : 3,007
بازدید هفته : 9,138
بازدید ماه : 14,263
بازدید سال : 654,837
بازدید کل : 12,222,068

اطلاعات شما
آی پی : 3.231.230.177
مرورگر :
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 13 مرداد 1400

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

طراحی قالب و وبسایت خود را به ما بسپارید

نمونه کار های حرفه ای گویای حرفه ماست


برترین دیزایین

یکی از مهمترین بخش یک سایت قالب سایت است که مهمترین بخش قالب سایت دیزایین سایت میباشد . تیم قالب گراف قالب های شمارا با بروز ترین متد های رابط کاربری و طراحی طراحی کرده و به شما تحویل میدهد !

تحویل سروقت

زمان تحویل پروژه یکی از اصلی ترین بخش های یک پروسه طراحی وب میباشد که همیشه و هر آیینه مورد توجه مشتری بوده است ، قالب گراف با یک تیم دلسوز و وقت شناس پروژه های شما را سروقت و تایم مشخص شده تحویل میدهد ... .

پشتیبانی بعداز تحویل

پشتیبانی و رفع مشکل های مشتری تا مدت 1ماه به صورت رایگان صورت میگیرد و ما تمام وقت با کارشناسان مجرب تیکت در خدمت شما هستیم تا مشکلات مربوط به سایت شمارا حل کنیم .

ریدیزاین سایت

اگر شما از قبل سایت و قالب را راه اندازی نموده اید یا از قالب های آماده استفاده میکنید و توان مالی سفارش یک قالب اختصاصی را ندارد یا اگر قالب شما اختصاصی است و دیزایین قدیمی دارد و میخواهید آن را بروز کنید تیم ما در اختیار شماست !

کدنویسی برتر و استاندارد

کدی که ما برای طراحی وبسایت شما میزنیم از 0 تا 100 کاملا اختصاصی بوده و با آخرین متد ها صورت گرفته است . html , html5 , css , css3 , javascript , jquery , php نمونه تکنولوژی هایی است که برای طراحی وبسایت شما استفاده میشود !

سئو و بهینه سازی سایت

مطمئنا شما هم میخواهید که سایت خود را در نتایج موتور های جستوجو همچون گوگل در صفحات اول ببینید ما این عمر سئو را برای شما یه یک سرگرمی تبدیل میکنیم و سایت شمارا در بهترین جای موتور های جستوجو قرار میدهیم !

میخواهم همین الآن سفارش دهم

اگر می خواهید طراحی سایت خود را به قالب گراف سفارش دهید از بخش تماس باما یا با شماره تلفن ذکرشده تماس بگیرید. همکاران ما در خدمت شما هستند. درصورتی که از بخش تماس با ما اقدام فرمایید پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال میشود .
09146193616 ghalebgraph.ir@Gmail.com

شرح و توضیحات پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایاا و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .