قالب وبلاگ | ابزار وبلاگ نویسی | دانلود طرح لایه باز

صفحه اصلی انجمن وبمستران عضویت بازیابی رمز عبور همه مطالب تماس با ما
logo2
Medad.io Medad.io
لطفا برای استفاده کامل از خدمات عضو سایت شده و وارد پنل کاربری خود شوید . عضویت و استفاده از خدمات ما رایگان است .
با درج نظر خود در زیر پست ما را در بهبود کیفیت مطالب سایت قالب گراف رهنمون سازید .
تبلیغات محیطی چیست و چرا مهم است؟
موضوعات اين مطلب :
سایر موضوعات
,
ریپورتاژ آگهی
,

تبلیغات محیطی چیست و چرا مهم است؟

دوشنبه 19 مهر 1400 - 23:49
23 بازدید
تبلیغات محیطی چیست و چرا مهم است؟
 

تبلیغات محیطی چیست و چرا مهم است؟

تبلیغات محیطی به هر نوع تبلیغی گفته می شود که افراد آن را خارج از منزل خود میبینند و توجه شان به آن جلب می شود. محبوب ترین قالب تبلیغات محیطی بیلبورد است ، اما طیف وسیعی از گزینه های دیگر نیز وجود دارد.

اهمیت تبلیغات محیطی

ما هر روزه بیشتر زمان خود را در خارج از خانه سپری می کنیم، تقریباً یک سوم از طول روز خود را بیرون از منزل و یک سوم دیگر را خواب هستیم، بنابر این یک سوم آخر زمان کمی است که کسب و کارها بخواهند از طریق تلوزیون و امثال آن  نظر شما را نسبت به تبلیغات خود جلب کنند. از این رو تبلیغ  کنندگان  همیشه به دنبال فضاهای تبلیغاتی کم نظیر برای تبلیغ محصول و خدمات خود و رساندن پیام خود به مشتریان هستند.

اجزای تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی تقریباً می تواند هرآنچه که شما در خارج از منزل میبینید را پوشش دهد. تبلیغات محیطی بر محیط اطراف افراد تمرکز دارد و تاثیر آن قائل به شکل و فرمت آن تبلیغ است. به عنوان مثال تاثیر تبلیغات یک فیلم بر روی یک بیلبورد کنار جاده با تبلیغ آن بر روی بدنه اتوبوس متفاوت است.

تبلیغات محیطی می تواند یکی از خلاقانه ترین انواع تبلیغات باشد، چرا که می تواند به تصویر سازی و ایجاد ذهنیت از برند کمک فراوانی کند. مثلاً می تان گفت که موز تنها یک میوه نیست بلکه وسیله ای عالی برای تبلیغ مینیون هایی است که در کارتون های کودکان به رنگ موز هستند.

برترین فرم های تبلیغات محیطی

شما هر چقدر برای لیست کردن تبلیغات محیطی زمان بگذارید باز هم موارد زیادی از قلم خواهد افتاد چرا که هر چیزی می تواند فضایی برای تبلیغات محیطی باشد. اما طبق اعلام انجمن تبلیغات محیطی آمریکا، مهمترین فرم های تبلیغات محیطی به شرح زیر است:

·         بیلبوردها: شامل بیلبوردهای رایج، تابلوهای اعلانات و بیلوردهای دیجیتال.

·         ترانزیت: قطار، مترو ، اتوبوس، تاکسی و سایر تبلیغات مبتنی بر وسائط نقلیه.

·         مبلمان خیابانی: تبلیغات در ایستگاه های اتوبوس، پارکینگ های عمومی، کیوسک ها، صندلی ها و دستشویی های عمومی.

·         تبلیغات سینمایی: تبلیغات پیش از شروع فیلم و تبلیغات دیگر در اطراف سینما.

·         سایر تبلیغات محیطی.

به عنوان مثال وقتی شما در انتظار اتوبوس هستید، بدیهی است که تبلیغ یک کافی شاپ در ایستگاه اتوبوس نظر شما را به خود جلب می کند. چنانچه شما بعد از کار بخواهید برای رفع خستگی، یک قهوه بنوشید، اولین جایی که به ذهنتان خطور می کند کجاست؟ درست است، همان کافی شاپی که تبلیغات آن را در ایستگاه اتوبوس دیدید.

 

شواهدی برای اهمیت تبلیغات محیطی

طبق تحقیقات انجام شده :

سه چهارم افراد به بیلبوردهای تبلیغاتی توجه می کنند.

60 درصد افراد عقیده دارند که بیلبوردها و تبلیغات محیطی روش خوبی برای آگاهی از محصولات و خدمات جدید است.

تقریباً یک سوم افراد پس از دیدن تبلیغ یک محصول یا خدمت نسبت به خرید آن اقدام می کنند.

دلایل دیگر برای میزان اهمیت تبلیغات محیطی

نمی توان نسبت به هزینه بی تفاوت بود. CPM (هزینه به ازای هر بازدید) تبلیغات محیطی نسبت به سایر انواع تبلیغات بسیار کمتر است.

یک شرکت می تواند از تبلیغات محیطی برای اهداف مختلفی استفاده کند. به عنوان مثال به طور همزمان به منظور برندینگ و یا تبلیغ یک رویداد از آن استفاده کند.

می توان انبوهی از مخاطبان را هدف قرار داد که از طریق سایر رسانه های تبلیغاتی نمی توان به این مهم دست پیدا کرد.

تبلیغات محیطی می تواند سرگرم کننده باشد، شرکت ها روی این موضوع سرمایه گذاری می کنند تا تبلیغاتشان هم به یاد ماندنی و هم لذتبخش باشد.

می خواهم طراحی سایت خود را به قالب گراف بسپارم بزن سفارش بدیم !
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
چند مطلب براساس
پربازدید
تصادفی
پیشین
آمار و ارقام قالب گراف
آمار مطالب
تعداد مطالب : 928
کل نظرات : 13686

آمار کاربران
تعداد اعضا : 38306
افراد آنلاین : 5
آمار بازدید
بازدید امروز : 601
بازدید دیروز : 670
بازدید هفته : 601
بازدید ماه : 43,722
بازدید سال : 250,090
بازدید کل : 12,932,657

اطلاعات شما
آی پی : 44.201.96.43
مرورگر :
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 06 تیر 1401

نویسندگان وبسایت قالب گراف :

طراحی قالب و وبسایت خود را به ما بسپارید

نمونه کار های حرفه ای گویای حرفه ماست


برترین دیزایین

یکی از مهمترین بخش یک سایت قالب سایت است که مهمترین بخش قالب سایت دیزایین سایت میباشد . تیم قالب گراف قالب های شمارا با بروز ترین متد های رابط کاربری و طراحی طراحی کرده و به شما تحویل میدهد !

تحویل سروقت

زمان تحویل پروژه یکی از اصلی ترین بخش های یک پروسه طراحی وب میباشد که همیشه و هر آیینه مورد توجه مشتری بوده است ، قالب گراف با یک تیم دلسوز و وقت شناس پروژه های شما را سروقت و تایم مشخص شده تحویل میدهد ... .

پشتیبانی بعداز تحویل

پشتیبانی و رفع مشکل های مشتری تا مدت 1ماه به صورت رایگان صورت میگیرد و ما تمام وقت با کارشناسان مجرب تیکت در خدمت شما هستیم تا مشکلات مربوط به سایت شمارا حل کنیم .

ریدیزاین سایت

اگر شما از قبل سایت و قالب را راه اندازی نموده اید یا از قالب های آماده استفاده میکنید و توان مالی سفارش یک قالب اختصاصی را ندارد یا اگر قالب شما اختصاصی است و دیزایین قدیمی دارد و میخواهید آن را بروز کنید تیم ما در اختیار شماست !

کدنویسی برتر و استاندارد

کدی که ما برای طراحی وبسایت شما میزنیم از 0 تا 100 کاملا اختصاصی بوده و با آخرین متد ها صورت گرفته است . html , html5 , css , css3 , javascript , jquery , php نمونه تکنولوژی هایی است که برای طراحی وبسایت شما استفاده میشود !

سئو و بهینه سازی سایت

مطمئنا شما هم میخواهید که سایت خود را در نتایج موتور های جستوجو همچون گوگل در صفحات اول ببینید ما این عمر سئو را برای شما یه یک سرگرمی تبدیل میکنیم و سایت شمارا در بهترین جای موتور های جستوجو قرار میدهیم !

میخواهم همین الآن سفارش دهم

اگر می خواهید طراحی سایت خود را به قالب گراف سفارش دهید از بخش تماس باما یا با شماره تلفن ذکرشده تماس بگیرید. همکاران ما در خدمت شما هستند. درصورتی که از بخش تماس با ما اقدام فرمایید پاسخ شما از طریق ایمیل ارسال میشود .
09146193616 ghalebgraph.ir@Gmail.com

شرح و توضیحات پروژه

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایاا و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تمامی حقوق برای قالب گراف محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت پیگرد قانونی دارد .